Så fina presenter

Har fått massa fina saker idag.
Morgonen började med att jag fick ligga stilla i nästan en timme och lyssna på barnen som donade iordning frukost till mig i köket.
Fick väcka Mogge efter att Cornelia tassat in och förökt få liv i honom utan att väcka mig *s* Givetvis så väntade jag tills att Cornelia gått ut, så hon inte skulle märka att jag var vaken ;)
Frukost på sängen blev det till slut !!! Risgrynsgröt, 2 rostade mackor med ost (utan smör*s*) och kaffe.
Barnen hade jobbat hårt och blev sugna på min frukost, så den knaprade dom i sig *haha* Kaffet drack jag :)
Alex hade gjort öronhängen åt mig, jätte fina !!

Min mor kom väldigt sent, så städa belv det inte för henne. Fick en flaska vin :)

Min pappa fick jag 500 kr av, min bror en annan flaska vin (som jag tog med mig hem i fredags).

Av barnens kompisar Oskar och Johanna fick jag en blomma och 2 påsar godis !!! Gullungar !!!

Av Pernilla och Thomas fick jag detta !


Dessa fina smycken är av en ny kollektion !! Å det finns massa andra snygga nya smycken oxå... Gå in å kika en sväng. Super snygga !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0