Ska bara !!!

Mmm..... skulle BARA kolla facebook, bloggkoll och mailen innan sängen....
Å så skulle jag bara slänga upp tvätt i tumlaren och mer tvätt i maskinen, ligger back rejält med tvätten nu !!
Så när jag började vandringen mot toan, där även min tvättstuga är, så ser jag att heeela lägenheten är tänd (ja, lyser då)!!
Mogge ?? Nä, han sover... men han stängde ju både tvn OCH wii spelet.... Då gör det väl inget att alla lampor är tända och dörren olåst ??
Donar, fixar, släcker och låser......... Går mot sovrummet..... 1 styck man, 1 styck lilltjej, 1 styck docksäng och 1 styck docka PÅ MIN SIDA UNDER MITT TÄCKE MED MINA KUDDAR !!!
In på Mickans rum, hämta täcke, kuddar. Skulle byta ut mina saker mot hennes.....
Sängen är inte bäddad, lakanet ligger i en hög.... Varför ?? Jo, Mogge och Mickan brottades innan.....

JAG BLIR GAAAAAAAAAALEN !! Hahaha.......

Donar, fixar........Lägger mig ner....... Något surrar..... Åh, men VARFÖR INTE !! Upp ur sängen, bort till xboxet, som MOGGE spelat innan han somnade, stänger det.........

Någon som tror att jag är trött längre ?? Nääää........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0