Tog en sväng tillbaka

kännde att jag inte hade haft feber nog, sååå jag passade på att gå igenom någon dag till... *jippie* :(

Men men, jag kom bort till Gittes idag, muddtyg behövdes och lite kantband. EKO har jag oxå varit på, godis och fredags maten är inhandlad.
När jag kom hem så var jag helt slut. Jag hade behövt ta mig till Willys oxå, men jag orkar bara inte. Imorgon MÅSTE jag ta mig dit, för Mogge kör på söndags morgon och sen är han bort en vecka till. Kyl och frys är så MEGA tomt det bara kan va nu !!
Ja, asså, jag kan ju handla när han inte är hemma oxå, men ajg vill inte asa runt på en flock sjuka barn. Räcker med att jag går runt som en smittkälla ibland allmänheten.

Nu är klockan snart kväll och tacos ska tillredas, chipsen och dippan ska fram och godiset ska hällas i skålen !! Bäst av allt, Mogge kommer hem snart !!
(älskling, jag har nog feber ikväll oxå så helt kört är det inte)


Kommentarer
Postat av: *Sofie *

Tack=) Hmm var tvungen att tänka efter men vi gjorde som så att vi satte typ 4 vigselprogram i varje bänkrad och där var kanske plats för 6 st så det blev inte ett till varje person, dem fick samsas lite;)

Ska ni med gifta er i Fjälkinge kyrka?!

Önskar er en trevlig helg!!

2009-01-30 @ 19:31:24
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0