Ett gäng

Å här kommer en flock foto. Micka lackade ur till slut, så dessa får det bli idag ;)

I mitt huvud så var dessa så HIMLA snygga.....
Haha.... i verkligheten blev det inte så !! Å Isacc var INTE road av att sätta på sig dom *haha* Jag är en HEMSK mamma !!
Det får bli clownbyxor när nästa maskerad vankas ;)


Här är gårdagens klänning. Skulle gjort den lite bredare upptill, eller det som blev ärmhål.. eller ja, ni ser ju själva. Men den funkar ändå :)
Ett örngott och en gardin från second hand.


Puss på er !! Än sålänge är hon glad och visar gärna upp !!
Denna är gjord av ett påslakan och ett örngott, oxå från second hand.


Denna gjorde jag ju för ett tag sedan, men tråden tog slut och ärmar och en mudd kom aldrig på plats. Idag köpte jag tråden och gjorde klart..
Den blev nästan lite liten :(


Ja, jag väntar bara på en stororder från KKK nu !!!


Fast luvan stod inte upp så länga, å tur är väl det *haha*


Ok, nu lackade hon ur....
Denna gjorde jag oxå klar idag. Den har legat länge, å det var bara muddarna (långa) på ärmen som skulle på.
Den här sitter som en smäck !!


Jag har gjort ett par byxor till Mickans bruna klänning med gulrandig luva. Det blev super bra !! Fick för mig att jag hade bild på det, men tydligen inte...

Sen håller jag på med lite projekt. En tröja till Alex, som passar till en kjol som jag har gjort åt henne innan. Hmm.... jag har nog några bilder på lite till i en annan dator. Ska kolla efter sen...

Ska gå å kolla efter....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhhh den bruna i mitten !!!!

Nici vill ha en sån !!!

Bara så du vet !!!!!!!!!!!

2009-01-17 @ 09:31:05
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: hanna

fyfan mia, riktigt fina klänningar som gör micka ÄNNU sötare :)

2009-01-17 @ 14:55:58
URL: http://kallberghanna.blogg.se/
Postat av: Cissi

Den bruna i mitten, med orange detaljer, var superfin! Du har inte funderat på att börja sälja kläder? (Eller det kanske du redan gör?)

2009-01-17 @ 17:31:16
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Klänningarna var ju supersöta allihop! Byxorna... tja vad ska jag säga... Du hade rätt! Hihihi....

2009-01-17 @ 19:00:34
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0