En paus !!

När bulldegen jäser så försöker jag mig på att inlägg :)

Idag så vaknade jag tidigt, plockade undan och fixade lite innan Lennart (en vän här i Nabben) kom. Han å Mogge skulle ut och ta upp revet som dom la ut igårkväll. Ja, så Oliver skulle ju klart oxå med.
Käkade frulle och så gav sig grabbarna iväg.

Jag diskade och plockade undan lite efter frukost och så, sen stack vi ner till Danskavarvet (badplatsen). Käkade glass och fikade lite.... Inväntade Mogge och Oliver som skulle komma med båt och grill-maten.
Cornelia var inte helt nöjd med tillvaron idag... det fick hela badplatsen höra... Hon är så hysterisk och dramatisk !!

Efter många pinsamma ramsor från Cornelia och många gälla skrik om hur hennes mamma inte älskade henne så kom ÄNTLIGEN Mogge med båten !
Vi åkte över till den lilla söta ön, med grillplats och toalett ;)
Åååhhhhhhh så mysigt vi hade !! Vilket ställe !! Vi grillade korv och fikade :) Badade och busade !

Nu är vi hemma. Mogge och Oliver ville ut och fiska igen, vi andra kände för att baka. Idag blir det kanelbullar och så ska vi prova ett nytt recept. Bananpannkakor !!

Återkommer med ett utlåtande om hur det smakar sen ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh kära du vad mysigt ni verkar ha!!! Är SÅ avis!!!!

Men jag missunnar dig inte denna härliga semester, även om jag vill ha dig BARA FÖR MIG SJÄLV!!! Hahahah!

Misstänker att du läst min blogg.....hm....vad ska man säga??

Men du & jag vet ju hur det är eller hur? Och Darling......tänker "smöra" så in i glödheta H... när du kommer hem! Vågar ju inte chansa på vår vänskap!!! ironisk



Puss puss!

2009-07-29 @ 19:03:13
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Jenny

Låter spännande med banapannkakor =P

2009-07-29 @ 23:07:54
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0