Tusen tack söta ni !!

Gulliga ni som peppar !! Hur nere man än är så lyfter det massor när man kommer in å ser alla goa komentarer :)

Jajja: Va härlig du är *s* Varför kom du inte fram och sa hej ;) Nä, jag vet... Det hade inte ja heller vågat *s* Fast det hade varit riktigt kul om du hade gjort det :)

Vår vecka här i Nabben har varit helt sagolik !! Det går inte ens beskriva i ord hur vi njuter här. Detta är vårt paradis....  Önskar bara att en vecka inte gick så snabbt !!

Idag åkte vi ut till ön, Seglarholmen har jag för mig att den heter, och grillade igen. Hamburgare och korv. Sen bidde det fika på bryggan... kanelbullarna som vi bakade igår. Massa av badande och några fartfyllda rundor på puffen ;)
Hemma så käkade vi chli con carne, eller käkade... slängde i oss ska jag väl säga. För givetvis så MÅSTE vi ju iväg å bada IGEN när klockan är 19.30 på kvällen....... Jupp... in i bilen och bort till Oknö. Där finns en badplats med hopptorn och givetvis så MÅSTE vi ju prova den oxå *s*
21.30 var det färdig badat och vi körde hem och mummsade lite blåbärspaj. Efter kvällsfikan så slocknade barnen en efter en.
Nu tror jag att Mogge oxå har somnat på madrassen framför tvn.....

Lite bilder från veckan (dagens bilder är inte inlaggda än):



Nähä, det vill inte funka med bilder ikväll... dessa 2 får väl duga då *s*

Kommentarer
Postat av: Jajja

Tjao.



Hur går det med bröllops bestyren?? Är det fullt upp? När var det den stora dagen skulle va?



Jo, jag var fram till dej o sa att det var fina klänningar.... så, så långt fram vågade jag mig, men var för mesig för att säga att jag läste din blogg;)

Men nu vet du det iallafall=)



Saknar dina uppdateringar, men förstår att du har fullt upp, jag har "bara" två kids, men hinner inte allt jag vill, hihi men men dé blir ju me stora en dag.



Kram Jajja.

2009-08-03 @ 14:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0