En liten runda

här vid datorn :) Ja, mycket är det ju inte som har hänt... Inte ens ett kilo blev jag av med heller !? Orättvist !!
Michaela har spottat ut roligheter i mängder som alltid... å som alltid så är det som bortblåst när jag ska skriva det här ;)
 
Känns som att denna veckan gick från tisdag till torsdag !! Onsdagen är helt borta ur mitt huvud. Inte mycket jag minns från gårdagen alls... sen å andra sidan så sov jag nog mest hela tiden !?
Förutom när Isacc började kräka. Det är precis som om man har någon inbyggd stålmannen i sig !? För då klarade jag torka spyor, duscha honom, sprita hela toaletten och mig + honom. Bära in madrass i mitt rum och bädda ner honom........ För att sen lägga mig ner i sängen å vara lika "död" som innan !!
Tur mor min varhär i 3 omgångar och hjälpte till !! Tack i massor !!

Nä, nu får det vara slut med sjukdom för oss här. Nu ska vi vara friska och jag ska få fart på fläsket och börja gå en timme om dagen. Punkt !

Imorgon ska jag köra 4 barn (hoppas jag på) till skolan. Här hemma kommer jag att försöka ta tag i allt som blivit eftersatt nu när jag legat sjuk. Kommer aldrig ifatt känns det som.
Funderar på öppna förskolan, men jag är nog liiite skeptisk till det. Tänk om någon med magifluense smitta är där ?? Jag vill INTE ha det igen....... Får väl se hur jag gör.
På kvällen så ska Flisan på kalas, eller party heter det kanske ?? *s* Då kommer jag att stanna kvar dom timmarna och bubbla med Theresa så det inte blir så himla mycket körande. För på lördag kväll så ska min nästa dotter dit på kalas till hennes nästa dotter *haha* Dom har 7 barn, vi har 6 st... blir mycket kalas hos varandra hädan efter *s*

Ja, förövrigt är helgen ett oskrivet blad. Mickan röstar på vårt eget badhus i helgen. (ja, inte jönköping eller malmö då) Får se vad vi kan göra åt det önskemålet.
Nästa vecka är Mogges frivecka. Då är det meningen att vi ska vara med på radion igen... inte hört något än, men vi får väl se. Vi har ju ganska hektiska dagar när Mogge är hemma, så vi har en hel del uppbokat redan.
Kan ju inte uppehålla all tid till förfogande ??

Nä, nu får jag försöka slumra, inte lätt när man snarkat sig igenom ett dygn nästan ;)

Kommentarer
Postat av: annica

usch och fy för magsjuka, hoppas ni klarar er nu så att ni inte hamnar där igen. kram

2009-03-06 @ 07:35:01
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0