Hur gör man ??

För att få tiden att gå långsammare ??
Tycker att dagarna viner förbi i ilfart !! Vart blev denna dagen vägen ??

Just i detta nu så gör jag middag. Den hade jag planerat in vid 15.30 tiden... det sket sig !! Men vad gör väl det om 100 år ??
Har varit hos Jessica och fikat idag. Mmm... nyttiga jag käkade en halv kanelbulle, ett waffers kex och en glassbåt !! Tjohooo !!!
Karaktär, vad är det ??

Mogge körde tidigt idag :( Hade gärna fått någon timme till med Moggemys för att känna mig redo för en, två, tre (?) natt/nätter utan honom. Börjar bli jobbigt nu... börjar sakna honom för mycket !!
Som jag känner nu så hade jag velat ha honom med mig, hos mig, vid mig 24 timmar om dygnet.
Hade jag sen haft det, så hade förmodligen situationen varit helt annorlunda *s*

Idag har jag oxå lite Sara abstinens... Vill ha Sara här och luta mig mot, bubbla med och bara sitta å slappa med ;) En eftermiddag i veckan Sara ??

Maten klar :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh menar du lilla mig?? Saknar mig?

Yes, Jippie, Tjohoo.....lycklig jag blir!!!!

Trodde aldrig att en människa som du, som alltid är överöst med folk & umgänge, skulle tänka på mig?

Jag tänker ju massa ofta på dig och saknar dig grymt!

Klart vi ska träffas i veckan! Jag ska jobba inatt, så jag sover ju imorgon.....men säg du var & när bara!



PUSS Älsklingen!

2009-03-15 @ 20:49:55
URL: http://sara75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0