Jag vill ha boktips !!

Någon som har böcker att rekomendera ???
Jag är nu klar med Magdalena Graafs "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Jag är så himla tagen av boken, den är ju så hemsk men ändå så upplyftande...
Vilken tjej, vilken mamma, vilken människa !!!
När jag läst en bok som jag blir så himla tagen av och är helt såld på, så har jag SÅ svårt för att välja nästa bok !!!
Hur ska jag någonsin hitta en bok som håller mig lika trollbunden ???

Funerar på Mia Törnblom- Så dumt eller testa på Liam Norbergs - Insidan. Inte för att jag känner någon enorm dragning till Liams bok, men jag kanske ska bryta mitt mönster med "kvinnor kan" böcker... ??
Eller kör jag på Karin Alvtegen - Skam.... Har läst Saknad och den var bra. Inte trollbindande, men bra..... Jag gillar hennes sätt att skriva.
Kan någon hjälpa mig välja ?? Eller ge mig ett tips om någon helt annan bok !!

Min sytid finns så gott som inte alls just nu. Hela vardags livet med alla sysslor tar så mycket längre tid nu, när man inte är på topp. Fattar inte varför, men så är det.
Men jag ska visa kjolarna jag har gjort till MammaMillas tjejer. Hennes son kommer att få något han med. Bara jag kan få komma åt lite tid ;)
Kjolarna:


Så, boktips tack !!

Kommentarer
Postat av: annica

tack!!

du jag e jätte dålig på att läsa böcker, men jag har hört att camilla läckbergs böcker ska va JÄTTE bra!

2009-03-23 @ 20:41:38
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: ElisabethC

Roslund/Hellström har skrivit ett par suveräna böcker,verklighetsbaserade! Odjuret heter den första boken-de skriver så at man ska se det ur olika perspektiv-verkligen bra!

2009-03-23 @ 20:53:22
URL: http://tildatexas.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Nej Mia...Prova Mari Jungstedt Kanonförfattare!!

Har legat vaken många nätter för att jag inte kunnat sluta läsa(lyssna rättare sagt för jag tar ner dom som talböcker,det är kanon när man vill koppla av)Här är titlarna i ordningsföljd

Den du inte ser (2003)

I denna stilla natt (2004)

Den inre kretsen (2005)

Den döende dandyn (2006)

I denna ljuva sommartid (2007)

Den mörka ängeln (2008)

* Den dubbla tystnaden (2009)

2009-03-23 @ 21:44:45
Postat av: Mamma Milla

Jisses vilka söta kjolar dom kommer passa perfekt på våra Töser =D Längtar tills dom är här hemma =D

2009-03-23 @ 21:48:31
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Sabina

För tusende gången är en bok jag kan rekomendera. Kram

2009-03-25 @ 10:09:00
URL: http://designjaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0