Kasst !

Jag är riktigt dålig på att uppdatera om vad som händer i mitt liv.
Vet inte riktigt vad som händer, händer det något ?? Naäää....

Jag trivs bäst hemma. Hemma å få pula med lägenheten, sy lite.... Samtidigt så behöver jag verkligen komma hemifrån och träffa folk...
Igår åkte jag hem med barnen till Theresa (jag stavar det fel, ett h till på något ställe). Jätte avslappnat och skönt !! Älskar att inte behöva sitta strikt, rak i ryggen och försöka vara någon annan än den jag är.  Att inte vara hemma, men ändå få vara bara sig själv *me love*.

Vi håller på med vår omorganisering av rum här.  Oliver å Isacc är nu i sitt nya rum Mickan i sitt nya, fast mängder av hennes prylar finns kvar i det gamla. Så jag har inte installerat mitt syrum än. Vi hoppas på att Mogge har samlat på sig mer energi tills imorgon *s* Inga matcher på tv hoppas vi med på... Så kanske vi reder ut att få detta projekt klart imorgon innan han åker igen. (känner du pikarna haglar här älskling) 
Nästa helg så ska Mogge hjälpa Benny och Jenny att flytta. Då tänker jag passa på att måla Mickans rum. Rosa ska det bli, med röda prickar, tydligen. Å sen ska det på en "disney prinsessorna bård" har hon bestämt. Stora prinsess stickers ska det vara, en prinsess soffa, en fotölj med prinsessor... Ja, MINST allt med prinsessor ska det vara.

Killarnas rum är ganska läcker i rött....... men sen har dom ju allt annat i tukost. Ingen snygg kombi ;) Får se hur det blir där...

Poängen delas ut i melodifestivalen.... Vinner Caroline af Ugglas så kommer jag flytta utomlands och aldrig någonsin erkänna att jag är svensk !!!

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Sicken sån tur att du slipper flytta från Sverige. Visst var det rätt låt som vann? Tycker jag iallafall. Har hört den några gånger på radio och de e en sån som man kan spexa med i och blir bara bättre och bättre när man hör den. Får väl se hur det går. Annorlunda från de övriga vanliga låtarna.

JAsså du har börjat flytta runt. Rörigt kanske. Synd att Benny ska flytta nästa helg. Jag tänkte med jag skulle försöka komma härifrån nästa helg. Bara de blir klara med taken så ska man nog kunna bo där sen. Och kattkiss lukten går bort. Tja , vi får väl se, men här är inte roligt att vara ska du veta. Han är precis sån som han tyckt att andra inte skulle va vid uppbrutet förhålande. Får se om jag kommer bort till er imorgon. Ska in till stan o hälsa på mor och försöka ta bort köksmattan i lägenheten. Natti natti. Ska försöka sova en stund nu.

2009-03-14 @ 22:10:16
Postat av: Jennie

Jag <3 Ugglas !!!



Men men hon fick nöja sig med nr 2 ...

2009-03-14 @ 23:10:56
URL: http://missjennie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Då hade du väl tur nu då... Att du slipper flytta menar jag! =)



Mickans rum låter snyggt, gillar kombin rosa/rött! Kanske minus prinsessorna då om jag hade fått bestämma... =) Men huvudsaken är ju att HON gillar det! =)

2009-03-14 @ 23:13:30
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: Neelix

VÅGA VÄGRA SCHLAGER!!! Jaaa, jag åt vildsvin utan att bjuda:) Men jag har så sällan middagsgäster, nästa gång det planeras vildsvin ska jag slå en pling.

2009-03-14 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0