Letat

Mmm... idag har jag försökt leta upp lite av mig själv.

Först så kollade jag runt med barnen om vilka som var sugna på en shoping runda och fika på stan. Tjejerna va klart på direkt. Killarna började vrida sig i plågor vid bara tanken !! 
Löste vi lätt !! Killarna fick gå ner till affären och köpa en påse chips, cola och ett stort choklad å sen hade dom 2 en grabb stund. Förbjuden mark för tjejer ;)
Tjejerna å jag körde in till stan och shoppade loss för en mängd presentkort och en värdechek. Å behöver jag säga att Mickan gick lös på Kitty direkt ?? Det blev 4 små kitty parfymer, en kitty top, en kitty baddräkt, ett par kitty vantar och en kitty mössa.

Flisan och Cornelia fick ett par leggins som ser ut som jeans och ett par öronhängen. Dom delar ju på allt i klädväg. Ska in på en rund med dom två utan Mickan en dag sedan. Så vi kan titta på liiite annat än alla miljoner Kitty kläder som alla affärer tydligen har nu mer....

Till mig så blev det veet vaxremsor, ny mascara (superduper bra) och ny underlags creme.
 
Så nu har jag inga ögonbryn kvar men sketalånga ögonfransar !! *haha*
Nä, men det är så att min lilla dotter "Norpan" Lorentzon har börjat sno allas smink här hemma. Å idag upptäkte jag att hon tömt min underlags kräm och min macara gick inte hitta !?
Å för att hitta ögonen så jag kunde använda min nya mascara så var jag ju tvungen att köpa vaxremsor och rycka bort buskarna till ögonbryn ;)

Har försökt tänka positivt idag. Spela musik på hög volym i bilen och poppat lite, så som jag gör vanligtvis annars. Tror nog att jag kan få tillbaka gnistan lite... bara jag tar mig i kragen å gör saker som är "jag".
Imorgon tänker jag sola... japp.
I will be back !!

Jag har pimpat mitt kök lite idag. Mest med saker jag redan hade, men inte fått tummen ur och satt upp än. Så imorgon efter att Mogge fått upp mina tavel lister så ska jag ta bild och visa upp. Jag är riktigt glad över mitt ljusa kök :)
(ja jag vet att jag lovat bild innan, men bättre sent än aldrig)

Jaha... nä... sen har vi varit på kalas i Övarp ikväll... ett till väntar imorgon.... Kul att komma hemifrån :)

Nu ska jag "ut" och inspirations surfa, inredning. Så det dyker förmodligen upp ett inlägg med "mia vill ha" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0