Ligger i sängen

 och mår lite illa !
Jag vägrar mer sjukdom......

Natti :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja snart är de halva tiden =). Sjukt! De känns verkligen INTE så! Ja e ju knappt rund om magen haha! Men det ändras väl ganska så fort sen kan jag tänka ;)? Sov gott med dej nu! Och tänk på dej själv lite mer och försök ta lute paus från allt bröllopstänk och så.. Det tar ju med j´ätte mycket på krafterna!!! Deligera ut lite jobb och fix. Och skaffa barnvakt ibland! Kram

2009-03-17 @ 23:02:55
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skumt... =/? Det stod 19+4 precis på den och nu står det 19+5?! Hmmm? What? Klockan e ju inte över tolv än...???

2009-03-17 @ 23:04:36
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: annica

hoppas du klarar dig!

va bra det blev me bloggen, kul att kunna gå in och kika lite här o var!

2009-03-18 @ 11:09:19
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Theresa

oj vad fint det har blivit här på sidan jätte fina kort på er!!!



alla sjukdomar kan vara slut nu och sommaren kan komma nu tycker jag!!!



jag sitter och längtar tills i omrgon jag ska kolla efter skruvar till dig :o)



vi är nog kanske lika för vet du vad jag såg nu du har en sån lamp som jag tänkte köpa två av i morgon och tve bänken och hyllorna har jag tittat på länge lite otäckt faktiskt :o) kina bården ligger i påsen som igntiligen ska sitta i vardagsrummet ja gubben blir väl färdig någon gång hoppas jag



jag skulle bli färdigt till att fixa en blogg jag har börjat leta efter kort men längre har jag inte kommit :o)

jag som var så pigg har blivit väldigt hängig efter samtalet med min lillasyster och ännu mer efter samtalet med personalen i från hemmet mycket av min egen barndom kom tillbaka i minnet :o(



Kram:o)

2009-03-18 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0