Rambo III

lockar inte ett dugg, så jag bloggar en skvätt.

Jag var ju på Brunnen och mätte å trixade. Tog lite foto med :) Det var massa folk där som städade iordning efter en fest, så det bidde lite röriga bilder. Men en liten hum om hur det ser ut där får ni ju ?!

Ja, jag är ingen mäster fotograf. Men jag ville få med tak kronorna som jag gillar, och bjälkarna såklart. Scenen syns ju med där, längst fram...


Utvändigt, utan sommargrönska dock... Vi ska ha hit någon liten *obs liten* pool så barnen kan svalka sig, om det är en varm sommardag. Vilket vi hoppas på ;) Hopprep, hoppmojäng och lite andra ute leksaker ska placeras här. Barnens välbefinnande är lika viktigt för oss som våra vuxna gästers ;)


Å här ser man att ovan våningen är ganska stor. Där ska barnen få ha massa olika pyssel, tv och filmer, madrasser och kuddar/filtar att slumra på om mamma å pappa vill stanna kvar liiite längre än läggdax !!


Verandan gillar jag :)  Ett bord på vänster sidan innan verandan, och ett på högersidan ska det stå, med fina lila och rosa välkommst drinkar och göttit tilltugg !!
Får jag som jag vill så hänger det massor med ljuslyktor i bjälkarna utmed verandan och lyser när det börjar mörkna..


Jag är så himla nöjd med valet av festlokal. Å när jag fick veta att min syster skulle gifta sig innan mig så tipsade jag henne om denna. Dom föll direkt dom med :)
Så nu blir det 2 bröllopsfester här med oss inblandade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0