Så just precis DÄR

kom verkligheten ifatt mig...

Slängde i mig maten. Vem fick grym magkatarr nu då ?? Tröttsamt...
Jag vet ju precis vad jag inte kan göra. INTE äta fort, regel nr 1.
Så nu sitter jag här och bryter mot regel nr 2, kaffe. Njuter av de sista 10 minuterna med bara 2 barn hemma ;)
Imorgon blir det jobb och dagis. Barnen är tillbaka i sig själva och jag känner mig utvilad.

Nu ska jag sakta och smidigt klä på Mickan håsor och Iseman ska få ett par jeans på sig (som förmodligen räcker honom till ankelknölen, han växer som ogräs!)
Sen bär det av... å sen hem igen för pannacotta fix. 17.00 så står vi å knackar på Köpmannagatan ;)

Kommentarer
Postat av: i våran lilla vrå

kikar in...

2009-03-03 @ 16:38:50
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0