Så kör vi

från i lördags, eftersom jag missat uppdatera ;)  (ajdå, klagomål både öga mot öga, telesamtal och i kometarerna)

Jo, natten mellan torsdag och fredag så hade Isacc krupp. En hel natt utan sömn för både honom å mig. Han tog dock igen sig på dagen, vi hade ju en mysdag :)
I lördags på Busfabriken så blev han blek och blå om läpparna :( Han hade inte visat något direkt innan och han sov bra på natten.
Fast han fick lugna sig lite och skruva ner tempot. Han har inte blivit sig själv riktigt än. Inatt så "höll han igen" hostan (den där skällande ni vet). Men Mickan hostade sig igenom HELA natten !
Vi hade Isacc i vår säng, eftersom han inte är hundra så vill jag ha honom nära. Mickan låg på madrass på golvet hos oss, eftersom hon var halv hostig på kvällen. Hon har ju astma..... Inte många som sov i vårt sovrum !
Med allt detta bubbel ville jag bara få fram: Vi har varit en sleten och trött familj i några dagar ;)

Busfabriken var ENORM !!! Shit pomfritt !! Men det var svårt att ta foto där, så mycket rörelse överallt !! Men jag bjuder på några foton här :)

Detta är "början" av leklandet...


Knoddan


Killarna hittade sin favo plats direkt *haha* Oliver och Simon på Hästapållarna !!


Mickan på väg upp för vulkanen !!


Sabbe i full action


Tjejerna fick oxå låna hästarna lite


Maysan fikar och pappa Kim har fått syn på något  !?


Jupp... han tog ETT foto på hela tiden.. d var detta !! Saknade han Jackie möjligen, för NÅGOT för mig att tänka på henne här !?


3 muppar i svalget på en dinusaurie !!!


En muppigare än dom andra... har nog 4 foto till på henne i munnen på dinusaurien. "Ta kort mamma, ta kort !"


När vi körde hem så svängde vi inom mor min och satte i oss en mängd köttbullar ;)

Idag så har jag varit hemma med 2 sletna barn. Ja jag är oxå trött... hoppas på att få sova i natt. Blir det så, så ska mina små knattar på dagis imorgon och jag ska jobba.
Jag är så trött på att va hemma med sjuka barn.... så trött !! Eller nu är dom inte sjuka så, men har man inte fått sömn på några nätter så finns det inte en chans i världen att dom ska orka med dagis....... Å inte jag med arbete heller.

Vi får väl se imorgon ??  Å nu har ÄNTLIGEN mina seeeega pojkar somnat och jag kan ÄNTLIGEN få en timme eller två till mig själv :) och disken, tvätten å packade av bad/gympa kläder till imorgon *suck*

Natti alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0