Ops, rubrik var det ja... ehh... mmm....

Idag, har som alla andra dagar nu för tiden, bara försvunnit !!
Förstår inte vad som hände ??? När började tiden gå så här extremt fort ??

6.00 upp
6.10 upp med barn
7.30 i bilen och påväg till Färlöv
8.20 framme på kontoret
10. 00 på ett företag och räkna
12.00 tillbaka på kontoret
13.50 påväg mot Färlöv
14.30 Fika med alla barnen på Sannes cafe (favvo stället nu mer)
16.30 Middagen klar och under förtärande
18.30 EKO
19.30 hemma
20.00 mys i soffan med barn och Äntligen hemma.
21.00 dammsuga upp krossad ljushållare
21.30 synda i soffan med dillchips
Nu... bloggar jag om ytterst få insidenter under dagens lopp ;)

Har tänkt på det där. Hur mitt bloggande påverkar mig/oss...
Många stänger ner sina bloggar för att dom känner att andra inte längre har att göra med deras privatliv. Då funderar jag alltid på om människan har haft någon "plan" för hur privat dennes blogg fått bli.
Jag menar, det ni läser i min blogg må kännas mycket privat och avslöjande. Eller ?? Jag vet inte. Jag skriver ju om mycket ur våra liv.
Men jag håller ändå det till våra vardagliga sysslor eller lite gnugg på ytan om barnen. Mycket handlar ju, eller mycket, nästan allt handlar ju om vad jag tänker på och vad jag tycker om saker å ting.
Eller som att jag sitter på toan å bloggar, inser att det finns INGET toapapper. Får kuta till andra toan för att hämta med brallorna vid anklarna eftersom jag är helt ensam hemma, inte en unge att ropa på !
Kan ju diskuteras om det är FÖR privat eller inte.
Jag ser det bara som att jag tycker att skita är helt naturligt och tänker inte bespara era hjärnor från att fantisera ihop bilden av mig kutandes efter papper med byxorna vid fötterna.
Kan ses som korkat att måla ut sig som ett vidrigt monster som BAJSAR !? För det gör ju inte tjejer, om man ska tro en del. 
Meeeeeeeen, jag är inte en sådan prinsessa. Lååångt ifrån. 
Å inte heller vet jag varför jag sitter här å snackar om att bajsa !? Jag skulle ju komma till den saken att; man får INNAN man börjar blogga sätta upp oskrivna gränser om vad man lägger ut på nätet om sitt liv.

Såja... då har jag lärt er något nytt idag igen :p ?!! *s*

Måste ju bara berätta att bloggandet har gjort att jag ofta tänker i blogginlägg !! Tänker jag "fel", menar att det låter konstigt i huvudet (nä, inte att det ekar) så *klick klick* raderar jag ut den tanken och formulerar om den.
Förstod någon det där ??  Aja, skit samma. Jag fick det sagt iaf ;)

Usch då... klockan är över min nya läggtid.
Johop, så att ehh...... jag har gått å blivit ordningsam med mig själv !! Sova är A och O för att jag ska funka har jag märkt. Så kl 22.20 senast på vardagar. På helger slocknar jag oftast innan 22 !! Tror det är för att jag slappnar av när Mogge kommer hem....

Mmm... så tid för sängen. Å imorgon ska SKA jag gå ut å läsa bloggar !! Har inte läst på länge, dumt !!

Natti ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sen finns det dom som bara vill ha sin blogg för att släkt och närmaste vännerna ska kunna kika in då och då.. Ocg till största del för att få skriva av sej för sej själv ;). Jag skulle aldrig lägga ut foto på mitt barn för hela världen för det kan användas till så mkt skit =( så jag hade aldrig vågat göra det.... så tänker jag =).

2009-04-01 @ 00:45:50
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å som sagt så får du jätte gärna mitt lösen =).. Om du vill ha det vill säga. Eftersom jag ser dej som hyffsat nära.. och släkt ;) Kram

2009-04-01 @ 00:47:26
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: annica

hihiihihii ja du e ju bara för härlig!!!!

2009-04-01 @ 15:00:13
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker bloggandet är dö kul! För aktiva mammor som vi då alla är, hinner man inte alltid ringa varandra, än mindre ses! Då är det skönt att kunna läsa lite om vad den andre hittat på, så håller man sig ändå uppdaterad!

Men skit vad länge sedan det var vi träffades nu??? Alldeles på tok galet!!! Tid nåt denna veckan vännen?

Miss you!!!!!

2009-04-01 @ 17:41:17
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Amanda

Klick klick, jag förstår vad du menar :)Men så bajsar jag åxå ibland :) Instämmer dessutom med Sara. Jag tycker bloggandet är kul, förutom att man sätter ord på sn tillvaro så får det mig att reflektera och fundera. det händer att jag lösenskyddar vissa inlägg och det är när jag vill ha koll på vilka som läser. Ibland kan det vara skönt att skrapa lite djupare på ytan och pränta ner det. Så valde jag :) Sriver mitt lösen i e-mail fältet om du vill klicka in där någongång :) Kraaamis

2009-04-01 @ 20:02:00
URL: http://fbkmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0