Varför sitter man uppe ??

Borde lägga mig..... Men äh, sista jobbedagen denna veckan för mig imorgon.

Just nu går vårt liv i 200 känns det som. Denna veckan har varit så otroligt stressig. Kan ju bero på massa sjuka barn ??
Mogges teori är att vi sover för lite ;)
Kan väl inte stämma ?? *s*

Mickan ställde upp på att visa upp sina brallor live. Isacc ville inte klä på sig igen, men han vill BARA ha sådana byxor nu !! Synd att man inte har utrymme för att shopa tyg  :( 
Här är Mickan i sina bralls i alla fall

Med lite protest......

Alex har fått en prinsess klänning, det är inte klart med allt lullull, men hon går runt i den jämt här hemma. Givetvis så ville hon va med på bild med sin klänning. Å givetvis så ska hon ju det !!


Den där tunikan so jag gjorde till Cornelia, som hon sen kände att inte var mjuk nog.... Den var lite stor till Mickan så Flisan fick den *haha* Bra med barn som kan ha varandras kläder !!



Ja.... Idag har jag klippt ett par byxor. Det är allt....... Jag är helt slut och behöver varva ner lite. Men imorgon lär det nog klia för mycket i fingrarna...... 

Nu är det dax att dra sig in mot sängen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0