Jag har fått röven ur vagnen !!

OOohhhh YES !!
På ett cirkus 30 inbjudningar är nästan klara.... 20 kvar att göra nästan klara imorgon, för att sen göra lite till klara i övermorgon och helt jätte klara på Onsdag !!!!
Å vet ni.... jag är ganska nöjd med dom :)

Min syster ringde mig vid 10 tiden och ville ner till Höör på en "ragga pynt till borde på bröllopet" runda. Ja, hon gifter ju sig en månad innan mig. Jag har köpt mängder i min älskade outlet i Höör och hon skulle oxå prova lyckan.
Det slutade med att hon köpte en tändare för 20 kr, så hon kunde röka ett bloss innan vi körde hemåt...

På vägen hem så skulle vi bara svänga in på Pema lite snabbt..... jo, tjena !! 2 timmar spenderades där. Men det gjorde nytta :) Jag köpte papper till inbjudningarna som va riktigt fina. Det tråkiga är att det inte fanns samma papper till alla inbjudningarna. Så på onsdag så ska jag ner till Åhus och kolla om det finns i den affären. Ja... eller i den där i Ovesholm.
Finns det inte så spelar det mindre roll..... då blir det ett liknande.
Inlagan tänker jag knopa på imorgon.
Onsdag är deadline... då SKA det vara klart......

Tänkte lägga upp bilder på hur dom ser ut än sålänge, men det fick jag inte för Sofia !!!
- Det ska ju vara en överaskning, sa hon.........

Ja, då får det bli det då ;)

Läggdax för mig och min finaste kärlek. Lyxigt värre så har jag fått dela säng med honom 4 nätter snart !!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Amanda

TACKAR!! Jag kan nog leta fram en bild på inbjudan under morgondagen :) Japps vi har fått iväg våra, men vi har ju inte berättat om bröllopet så förra veckan slog det oss att om vi vill ha några gäster alls så får vi kanske ha ut en inbjudan! Sjukt mycket att tänka på bara. Det är ju inte som att ordna barnkalas för kidsen precis :P

2009-05-18 @ 00:30:34
URL: http://fbkmandis.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, jag längar så att få se dem!

Ska bli så kuligt!



Kram!

2009-05-18 @ 01:05:44
URL: http://sara75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0