Fuck

Idag känns som slutet på mitt "fria liv" :(

Imogon kommer jag stå och vänta på bussen 06.30, för att kunna lämna mina barn i skolan. Jag har en sjuk lilltjej här hemma, som ska behöva asas på bussen.....
Hämtas blir än mer knivigt. 12.00 ca kommer jag vara i Färlöv..... (det betyder att jag inte kommer hinna hem och vända med Mickan ens, för då hinner jag inte med bussen tillbaka sen)
Mickan, den lilla trasan, får hänga på med sin onda hals. Klockan 15.00 går det en buss hem.... Bytet i stan klaffar sedan inte, utan kl 17.00 kommer vi gå av bussen här hemma....
Mat ??? Nä, i skolan tyckte man att vi kunde väl sitta i busskuren med en matsäck och fika på vårt mellanmål medans vi väntar på bussen. För ni förstår... i skolan äter de första barnen LUNCH 10.30 !!! Varför ?? Matsalen är för liten, så man måste ta in barnen så tidigt för att alla ska få mat......... *suck*

Så är det någon som vill ha tag på mig via telefon så skriv ett inlägg här, så skickar jag mitt nya nr. Jag lämnar sim-kortet idag, till det nummer jag haft tills nu.
Om ni vill hitta mig så befinner jag mig med fler eller färre barn, förmodligen på resecentrum !!

Varför blev det såhär ???
Ja, de som vet de vet. De som inte vet och vill veta kan be om lösen. Skabb som snokar kan lyssna på ryktet och tro va fan dom vill.......

Låter jag bitter ?? JUPP, det är jag !!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag vill ha ditt nr :)

2009-11-30 @ 14:37:17
Postat av: Therese

Hej!!



Usch vad jobbigt detta låter...

Hoppas de löser sig.

Du kan väl höra av dig så jag får ditt nya nr så kan du kanske komma hit nån dag och ta en kaffe om jag är hemma =)



Ha de bra /Therese C

2009-11-30 @ 19:17:22
URL: http://familjencederlund.blogg.se/
Postat av: theresa

jag önska att jag hade kunnat hjälpa er tyvärr så kan jag bara erbjuda mat och sovplats och skolbuss till skolan som avlasting ibland om ni vill..

Love you

Kram

2009-12-01 @ 03:29:40
URL: http://www.7barn.blogspot.com/
Postat av: Zandra

Har du sett på blocket, uthyres? Finns ett stort hus på källundavägen. Den bi schenker. Det blr ju rätt håll för er tänkte jag ;)

2009-12-01 @ 09:14:30
Postat av: Jessica

Skicka över ditt nya nummer vännen!!

2009-12-01 @ 10:45:26
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skaffa körkort vet ja så kanske det kan underlätta det praktiska iaf!

2009-12-01 @ 13:53:52
Postat av: Pernilla

Jo jag vill ha det !!!!!!!!

Fan det hjälper ju inte ens om jag kör till dig för jag har två ungar i bilen redan :-(

2009-12-02 @ 21:29:02
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0