Helt sluut !

Jag har varit riktigt energisk idag !! Eller inget mot vad jag var när jag arbetade, men för att vara nu. Efter depp-periodens början.
Jag körde barn till skola och dagis. Gasade hem igen, efter att jag fått nobben av Pernilla som valde Ullared framför mig !!!! Hur kunde hon !? ;)
Donade till mig och körde in till staden... Apoteket stod först på listan. Vårtmedel till några barn, insomnings tabletter till mig som farbror doktorn gav mig och lite försvarets hudvårds salva till Flisan.
Vidare till Nordea och satte in pengar på en tjejs konto, nya härliga tyger kommer snart i låååådan ;)  Å så bort till BR och köpte en supersöt prinsessklänning till Mickan :) Hon fyller ju år imorgon ;)
Ja.... sen bar det av till EKO. Resten av presenterna köptes där och en korv till middag *s*
Hem igen och ställde undan presenter, lämnade vovven och körde mot Färlöv....
Dax att hämta barn.

Barnen som slutar 13.00, idag Isacc, Alex och Mickan, körde jag in till öppna med. Stannade själv i 10 min, för att sen köra till Färlöv igen och hämtade Oliver och Cornelia. Vidare till Önnestad för att lämna busspengar till Flisan, så jag inte skulle behöva köra iväg en gång till......

Öppna betyder "slappa i en soffa med mängder av kaffe"  till 16.00... Ok, vi ignorerar klockan och reser oss vid 16.30... Hem, lämnade barnen som inte ville med till Gittes...
Köpte vad jag behövde på Gittes.... å liiiite till...... *host*
Till affären i Fjälkinge och köpte vad som behövs till imorgonbitti. TÅRTA !!!!
Hem, lagade spagetti och köttfärsås.... åt....... TOTALT SLUUUUT !!!!!

Nu MÅSTE jag slå in paket, bygga tårta och sy en klänning INNAN läggdax !! Suck !
Men skam den som ger sig......

Förövrigt så sitter jag inne på kändis-skvaller.... Hihihi, kuligt !! Vem går hem med vem och vem går hem själv ????  Me knoooow !!
Även om det är onödigt vetande på hög nivå så kan jag inte låta bli att tycka det är GULD *haha* Men jag är lättroad ;)

Nopp, dax att ta tag i livet här....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Buhuuuuuuu FÖRLÅÅÅÅT

Gissa om du med valt ullared istället för mig ....

2009-11-26 @ 13:51:09
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Zandra

Jag satt upp till 23,15 och sydde gardiner sen höll jag på att dö så trött jag var. Hur orkar du :)

Och du.. jag dricker oxå kaffe, bara att höra av dig ;) Jag har ju messat och ringt men du svarar ju inte. Sytt fast fingrarna eller, hahaha

2009-11-27 @ 09:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0