Måndag igen...

tycker det finns för mycket måndagar !!!  Eftersom jag älskar söndagar, så röstar jag på att varannan vecka införa dubbel söndag och plockla bort måndagen !? 

Sitter i sängen och tar en liten paus från plockandet och vikandet. Har ju varit på marknad i helgen igen... Gick inte så bra nä... Men hus och hem kommer på efterslänt. Min fina man i all ära, men riktigt kläm på det där med att få allt att rulla på har han inte fått än...
Ja, så tog jag den eländiga sprutan i fredags !! Jag var SÅ KASS i lördags, så kass....... Inte ett skit fick jag gjort efter marknaden då heller... Flisan fick ner och köpa lasange och värma i ugnen, så vi fick kvällsmat !! Illa illa, ingen god lördags middag där inte :(

Jag sitter här med lite planer i huvudet.... Försöker få kontakt med alla ställen man måste för att förverkliga planerna... Men jag kan ju förstå varför det är så få som startar eget... Det är INTE lätt att få tag på rätt människor. Och får man tag på dom, så ska man ringa efter 13........ Jaha.... då har jag oftast 6 barn runt mig och ingen lugn och ro alls !!!
Meeeeen, skam den som ger sig. Jag ska kolla upp möjligheterna och hoppas på att bli rik *S*

Nähä, hämta en kopp kaffe och sen in å skörda under pausen kanske ??? Sen är det fullt ös fram till 17.00..... Öppna förskolan idag :)

Kommentarer
Postat av: Annica

men snälla lilla gummsan, inte behöver du skämmas, !!



jasså funderar du på starta eget, va kul.



kram

2009-11-23 @ 22:23:54
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0