Skandaldrottningen är hemma igen

På plats, vid köksbordet, med datorn och alla kuliga foto på kändisar. Å framför allt.... inside skvaller *haha*  Me like...

Innan jag körde in och hämtade Jackie vid stationen så satt vi och käkade här hemma.... Samtal om hur det kommer vara i framtiden för barnen tog form.....
Jag: - Cornelia kommer ha så fint i sin lägenhet när hon flyttar hemifrån. Flisan och Oliver kommer vara gröna    avund när dom står i sitt stök....
Flisan: - Ja, jag och Oliver kommer få lukta oss fram till vilka smutsiga kläder som lukatar minst illa, för att ens kunna ha något på oss...

Sen kom vi in på det här med barn....

Flisan: - Jag ska max ha 2 barn. En pojk och en flicka, tvillingar. Flickan ska vara superflickig med rosa fluff och pojken ska vara dunder grabbig med döskallar och sådant !!!
Alexandra: - Jag ska ha MAX 10 barn, MAX !!
Alla: *asg*
Cornelia: - Jag ska INTE ha några ungar. Jag ska köpa mina ungar... eller EN unge, med lååångt svart hår.

Så redan nu, vet jag att jag MAX kommer få 13 barnbarn *tjohooo* En med långt svart hår, en pojk och en flicka som är tvillingar och sen max 10 st chokladbruna små kottar !!!

Nä, men som sagt så är Jackie hemma, Jennie är här och vi ska ha en girls nigth :)


(vadå vinglas ??)

Jackie ska få lite mat och en hel del tårta, för hon är HUNGRIG !!! Dom ger inte henne mat ordentligt där uppe *s*

Nu ska vi fira sista timmarna av Mickans födelsedag  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0