Hur gör man ??

Om det händer mängder, bara trista jobbiga saker, som inte går att blogga om ?? Jag vill ha skiten ur mig, jag vill ha era åsikter, men jag kan inte skriva det här..........

Just nu är allt botten. Allt suger..... I dessa lägen så är jag så sjukt tacksam för att jag har mina barn. Vilken enorm styrka och kraft dom strålar över till en utan att ens veta om det :)

Jag har varit hemma i en vecka nu. Jag mår piss pga av arbetsförhållanden, jag mår piss över privata saker, jag mår piss över att aldrig få stöd ifrån personer som borde vara själklara till att stötta, jag mår piss av att få skit för saker jag gör som borde hyllas av tacksamhet, jag mår piss av att ses som den självklara att ha 100% av marktjänsten hemma. Kort sagt, jag mår piss just nu och det går inte åt rätt håll......

Men som vanligt så kommer jag svälja skiten.... ställa mig upp igen och fortsätta. Har jag gjort hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jajja

Men lilla vän, vad är det som hänt? Klart att du ska få det ur dej, du kan ju låsa inlägget och bara låta dem du vill läsa, så kan man stötta och så får du ur dej det som kännns tungt.

Jag hade gärna läst och stöttat dej;)



Lycka till nu, du är enastående som orkar dra runt en hel barnaskara ensam på vardagarna, jag beundrar dig! Att dra runt allt som krävs i ett hem....

Jag har två små killar, men jag har min man hemma, och det kan vara tungt ändå ibland.

Men som du säger, så får man så mycket igen av sina älskade små guldklimpar.



Om du känner för det så kan jag lyssna på dig.



Kram Jajja, din trogna läsare, som inte alltid hinner kommentera.

2009-10-02 @ 09:43:52
Postat av: Lina

Åh Mia.. Jag hoppas det snart vänder för dig! Och nej, svälj inte skiten..



Skaffa en lösenskyddad blogg och skriv ur dig där!

2009-10-02 @ 12:30:50
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Helena

Men vad tråkigt!! Får kanske åka hem till dig nån dag snart o tragga lite skit..komma ifatt lixom..=) Hoppas det blir bättre snart!! Och du..svälj inte skiten..ta tag i det och lös det! Om det nu går alltså..jag vet ju inte vad allt gäller. Får höras av nån dag snart! Kramar!

2009-10-02 @ 16:26:04
Postat av: Zandra

Jag vet hur det känns. Ring om du vill.. "Sitter oxå i båten och vill inte den ska tippa"

2009-10-05 @ 08:24:39
Postat av: Sabina

Jag vet hur det kan kännas vill du kan du väl ringa:).

2009-10-07 @ 09:44:27
Postat av: miian

vågar inte mig på en gissning om vad som genetligen hänt,det är inte det viktigaste.

Det viktigaste är att du hittar dig själv och tillbaka till ditt liv.

Kämpa på,allt ordnar sig!

Kram

2009-10-07 @ 13:28:30
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0