Om detta med lösen...

Ska förklara för de som inte redan vet. Om man skriver sin mailadress i mailfältet så ser BARA jag den, så ingen annan får tag på din adress.

Jag kommer länka till min låsta blogg i denna, varje gång jag skriver. Som det ser ut nu så kan jag inte skriva om allt jag vill längre. Varför kan jag ta i den låsta bloggen.
I denna kommer jag kanske/kanske inte skriva i det närmsta. Har ju gått in i en gråzon och vill bespara er från mina deppiga gnäll attacker ;)

Så, nu ska jag maila runt lösen och användarnamn till alla som lämnat adress :) Ska bara komma på vad jag har satt för något *haha* Var ett tag sedan jag gjorde den ju........


Kommentarer
Postat av: Jajja

Tjingeling.



Här kommer min mail adress, så jag tar gärna ett lösen, och det är klart att du ska få gnälla av dig nu när du känner dig i en grå zon, det är då du behöver lite pepp=)



Förresten, är det här inne du kemmer att skriva och lägga lösen på vissa inlägg?



Jajja.

2009-10-08 @ 19:14:08
Postat av: Helena

Jag vill ha lösen! Skrev det i ditt förra inlägg men jag vet inte om du fick det?? Har hört lite på omvägar vad som hänt..vad trist!! Hoppas du mår bättre snart!! Kramar!

2009-10-08 @ 21:41:46
Postat av: Teres

du minns att jag bytt efternamn va? Jag vill fortsätta läsa om ditt liv! KRAM

2009-10-08 @ 22:17:11
Postat av: Sara

Kom inte ihåg om jag gett dig den?

2009-10-09 @ 15:03:19
Postat av: Emma

Jo men ja tack! lösen alltså! hehe kram

2009-10-09 @ 19:17:06
Postat av: Marie

Jag vill gärna ha din lösen, om jag får?

2009-10-12 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0