Kväll igen...

Dagarna gårt så extremt fort när man inte har den energi som man brukar ha. Allt tar sån himla tid och allt tar kol på en !

Imorgon skulle jag haft hit lite tjejer på MaryKay klass....... det sket sig :( Med feber i dag så lär det nog inte vara bättre imorgon antagligen.....

Hehe, fler hade fått för sig att Jackie var min dotter !! Nä, Jackie är Lars-Inge Svartenbrandts dotter. Om någon minns så la jag ut en blid i juni, då Jackie var med i Slitz ??
Skit samma, här är hon:

Håll alla tummar och tår för henne nu :)

Tror att det är dax för mig att sluta de gröna och ta tillvara på den futtiga skönhets sömn jag kan få. Inte för den gör några undeverk nu mer........ Usch, det är INTE kul att bli gammal och se mer å mer sleten ut !!
Jag måste rycka upp mig !!

Natti :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Så då blir det inget imorgon då? Bara så jag vet, eftersom jag fixat med barnvakt o så?

Tur jag kollade här...;)



Krya på dig!

2009-09-16 @ 01:54:28
Postat av: Jajja

Hihii åhh va virrig man kan bli av att vara småbarns förälder, måste ju skylla på ngt;)

Nu när jag drar mig till minnes så vet jag ju att du skrev om Jackie tidigare i din blogg=) Jaja så ded kan bli.



Vad tycker din bror om att hon e med där då?



Ta nu o krya på dig.



Kram Jajja en trogen besökare;)

2009-09-16 @ 14:01:12
Postat av: Zandra

ÖÖ, vad är MaryKay =) Jag är ju inte lika inne som du, haha

2009-09-17 @ 17:46:50
URL: http://elanlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0