Nääää... så bidde det inte

Blev inte mer än att sakerna kom på plats och att jag fick en aningen målat till.... sen bröt annat "röj" lös. Resten av kvällen gick åt att trösta 2 knäckta små tjejer.
Mina små skatter :(

Så nu blir det till att röja imorgon istället.

Listan för imorgon:
* mer ränder på Mickans vägg.
* tömma Flisans rum på brons-färgade saker och fylla upp mitt tv-rum med det *yees*
* norpa rosa, svarta och vita saker från resten av lägenheten och sätta i Flisans rum (jupp, hon vill byta färg)
* Sätta upp badrums skåp på lilla toan (Kim, Tummen känn er manade)
* Sätta upp draperi i killarnas rum, byta ut min tak-krona som är kvar där inne.

Det ska man väl hinna... Isacc har feber och är tjock i halsen så han ligger mest. Resten ska ju på skola och dagis...
Ja, vi får väl se imorgon.

När fredag är kommen så ska det vara klart iaf + att ALLT glas som ska till insammlig befinner sig på insammlingen. ALLA pantflaskor från bröllopet är pantade och ALLA kläder som ska till insamling är i UFF-lådan.
Säger bara GUD va allt har halkat efter här hemma !!! Det har varit för mycket bröllop för länge.
Men nu är det nya goa tag. Rensa och ordna...... Framförallt, rensa i skåp !!

Åh just det !! En beställning som ska få sista sömmarna imorgon, sen läggs den på lådan :) Så blir det till att påbörja nästa när barnen lagt sig :) Kul kul kul :)

Nu ska jag springa min "plocka ordning" runda för kvällen, lägga natta kissen och ta med mig min datorn in i sovrummet och försöka få ur mig en liten berättelse om bröllopet ;) FÖRSÖKA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0