Som det kan bli !!

Min egen favorit följare av bloggen, Jajja ;), förstod det som att Jackie är min dotter. Så är ju inte fallet :) Jag tänkte att jag förklarar lite bättre så ingen annan tror att jag skickar iväg min dotter till Paradise Hotel !!

Jackie är min brors flickvän, ung, snygg och charmig tjej !

Mina barn, för de som inte känner mig personligen är:
Felicia "Flisan" 12 år
Oliver 10 år
Cornelia 9 år
Alexandra 8år (min bonus dotter)
Isacc 6år (snart)
Michaela "Mickan" 5 år (snart)

Status för Jackie idag är: Hos läkare med ett varfyllt finger i skrivande stund. Senare idag ska hon på spa och njuta :) Ikväll.... inte  helt klart än, men troligen så åker hon till Mexico då :) 
 
Nu ska jag njuta av min mans närvaro. Vi ska ligga och vara sjuka ihop en stund, innan det är dax att hämta barn.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hihi, trodde precis som Jajja att det var din dotter. Hoppas att ni kryar på er i sängen! Kramar Cissi

2009-09-15 @ 11:31:56
URL: http://cissistankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0