Tick tack..

klockan är för mycket för en fulländad bröllops berättelse nu. Får bjuda på annat svammel istället ;)

Pratade precis med Mogge :) Vi sa Natti och hela allt det där. Ja, han körde vid 16 idag. Hur som helst så bestämde vi oss för att åka till Nabben i helgen :) Så myyyysigt !!! Jag ska packa en väska redan imorgon, så den står färdig till på fredag :) Så är det ju bara att åka å hämta Mogge på jobbet, det ligger ju ändå på vägen !!!

Denna gången kan vi nog åka hem utan att tvätta upp till nästa gång ?? Nu ska jag inte säga helt säkert, men om det är som jag har förstått saken så är där ledigt om helgerna ett litet tag nu :) Då tar vi tillfället i akt och använder vårt lilla paradis :)
Längtar till imorgon när jag kan få berätta för barnen vad som händer i helgen !!!!

Usch... nu börjar jag må lite illa... Käkade kräftor och räkor inann....... som låg framme å tinade inatt. Hmm... dumt ??
Hoppas det bara är nojja.......... iihhhhhh.......

I bröllops pressent fick jag en ny bäbis. Min svärmor höll tal, hon snackade om olja och att sköta om min nya lila baby. Jag fattade INGET ALLS !! Det snurrade i huvudet på mig... fick för en stund för mig att jag hade fått en babydocka som såg ut osm en verklig.......
Men nä.....
Det var en BABYLOCK !!! Ååååhhhhhhhhh va det gör mina kvällar utan Mogge, så mycket bättre ;) Jag spenderar så gärna tid med min nya lilla bäbis ;)


*lycka*

Nu ska denna sletna mamman sova :) Imorgon ska jag på konsultation med Jackie... om nu Jackie är i skick. Hjärnskakning tydligen :(

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0