Vilken dag !!!!

7.00 piiip, upp i lagom panik för att få iväg 2 friska barn.
8.20 hemma och däckad i säng
9.40 upp ur säng och klä Isacc. In till doktorn för läkar besök....
10.00 hemma och däckad i sängen
13.40 upp ur sängen för att hämta friska barn i skolan *pust*
14.30 hemma och lagar middag, innan jag tänkte däcka i sängen igen.....
Så fel jag hade. Jackie hade försvunnit spårlöst och ingen fick tag på hennne.... *panik* Hon ska ju åka till Mexico imorgon för inspelning av Paradise Hotel.
Av olika anledningar så hade hon fått ett lättare bryt och tänkte skita i att åka !!! Jo, tjena !! Hon har ju skrivit kontrakt och hela baletten med tv6 !!
För att rädda hennes framtida enonomi, då hon skulle stämmas på 200 000 kr om hon hoppade av, så fick jag rycka in.
Ordnade med packning, biljett, garanterade tv6 att detta kommer gå vägen, körde Jackie till Hässleholm så hon kunde hoppa på tåget där och pratade med tv6 1000 gr och lugnade dom om att "hon kommer" och "hon är helt rätt person för detta"........
18.30 hemma igen

Shit pomfritt !!! Fast lite drama i vardagaslivet har ingen dött av ;)

Hoppas nu att hon vinner hela skiten !!!!

Kommentarer
Postat av: Jajja

Åhh din stackare, ta det lungt så du inte smäller av;)



Jasså ska dottern din vara på TV?! Va spännande, när sänder dem programmet? Hur gammal e Jackie? Mexico, inte illa, skulle va skönt att komma dit, hihi men jag har redan man, så jag får kolla på tv:n sen å njuta=)



Kram Jajja, o du ta d esyyy;)

2009-09-15 @ 09:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0