Påskafton !!

Å vi har inte gjort något påskigt alls, förutom delat ut påskägg !! Ingen av oss var sugna på "julmat" igen... för det är ju samma saker man käkar !!
Vi åt biffar, potatis och gräddsås istället :) Å gott var det !!

Veckan som har gått har varit sjukt hektisk !! Jag är helt slut !!
Massa jobbigt i skolan för Isacc, så många timmar spenderade där. MaryKay klass, med enbart Sofia *haha* Men man skulle ju hinna det ändå.
Var hos min jobbcoatch (stavas det så?) Tog HELA DAGEN !!! Eller iaf kändes det så !! 2 timmar satt jag där ! Räknas man som ett hopplöst fall då *haha* ??
Nädå, vi snackade massa annat än det vi skulle....... ;)
Provsmakningar hit å dit, barnens aktiviteter, hämta och lämna i skolan, hinna med alla "vanliga" saker här hemma oxå.... Skulle varit å lämnat blod, men jag fick ringa å omboka. Jag kände mig helt yr i torsdags !!

Låter kanske inte så mycket, men det har kännts som mycket !!! Man har ju gått ner rätt mycket i varv av att vara arbetslös. Det man ska göra om dagarna i hemmet och med barnen har man fått in rutin på nu... i lite långsammare fart än man gjorde när man jobbade.

Hur som helst så var vi ju på Skånes djurpark i söndags. Här kommer lite bilder !

Alla djuren var kelna !! Isacc bidde liite rädd, men klappade ändå !!


Ett åk var på minitraktorerna


Björnarna spexade hela tiden !! Precis vid staketet var dom med :)  Mammabjörn var VÄLDIGT nära !


Hehe... så söta !!


Pappabjörn var galet söt !! Så rund och brun och såg så mysig ut :)


Fikade....


Å grillade... Cornelia fick feber och blev riktigt sjuk när vi käkade... Ser hon pigg ut ??


Till och med Älgarna var kelna !!

En så himla lyckad dag !! Förutom att stackars Knoddan bidde sjuker.......

Annars i veckan så har Oliver spelat fotboll och skadat sig lite här och lite där som han brukar... Men detta toppade läskigast-listan för denna veckan !


Jag har sytt lite....


Och Isacc har tappat lite tänder som han ville visa upp på samma gång som han visade tröjan *hihi*

Igår åkte vi till stranden, Yngsjö och rastade hundar och barn. Vi plockade upp kusinerna och Jenny + deras hundar när vi körde förbi Åhus.

Maya, Mickan och Minna sitter å snicksnackar ;)

3 av 4 vovvar !! Lilla Vilda löpte så hon fick bäras för Pepsi har fått lite blodadtand vad gäller juckande ;) Han lät inte henne vara en sekund !!
Han har ju redan gjort Lilly på smällen, det räcker ;)

Ja... så har det sett ut stundvis i vårt liv en vecka bakåt i tiden :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser ut att ha varit en härlig dag på Skånes Djurpark. Ska förhoppningsvis dit med barnen inom snar framtid, men om jag känner mig själv rätt så blir det i slutet av sommaren... Hahaha...



Är ledig en hel del i veckan så vi kan väl se om vi finner en ledig dag att ses på!

Kram

2010-04-04 @ 17:45:53
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0