Usch va jag uppdaterar dåligt !!

Jag behöver verkligen en laptop !! När jag hade det så kunde jag blogga ihop med vardagas sysslorna !! Att springa hit, till en dator långt ifrån kök och tvätt funkar inte lika bra.

Inatt har jag inte lyckats sova. Jag har istället kollat in lite andra bloggar. Jag hinner ju än mindre läsa bloggar nu, så det var lite kul !!
Många berättar för mig om vad Jackie skriver. Inatt gick jag in å kollade.......... Jisses !??! Ja, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta !?
Kissie har varit Jackies förebild sålänge jag kan minnas och nu är dom tydligen riktiga ovänner..... Drama drama !!
Aja, det var några illa slösade timmar inatt, men det fick ju tiden att gå iaf !!

Veckan som gått har varit så otroligt brokig !! Ena dagen har bara susat förbi medans andra dagen har tråkat ihjäl mig !! En viktig ;) sak har jag lärt mig iaf. På påsklovet så SKA man vara på läger med Öppnaförskolan.
Första året på MÅNGA år, som vi inte är med.
Varför ?? Ja...... vi bidde ju blåsta. Så nu får det sparas in å snålas för att klara resan. Alla bäckar små......

Det där med pengar..... bahhh !! Jag vill bara att min a-kassa ska komma igång nu !! Trött på att vänta, trött på att leva på en inkomst. Trött på att leva på tanken om att "snart löser det sig, snart kommer vi på fötter igen".


Nähä......... äta lite frukost kanske ? Försöka slumra lite innan barnen vaknar ?? Mmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0