Ibland har man så TUR !

Mogge fick igår berättat för sig, av en kusin, PRECIS hur lätt det är för mig att få ett jobb ! Han förklarade oxå hur det var i min familj och hur min familjebild har sett ut sedan många år tillbaka *haha*
UNDERBART !!
Jag som upplevt mitt liv helt annerlunda. Mina vänner har tydligen haft fel ang min såkallade mammas särbehandling av mig och min bror...... Dom anställda på företaget har oxå haft fel, likväl mina ex......... Min pappa måste varit hög i hela mitt liv för att ha upplevt det som han har gjort......
Eller vänta !? Hmmm......... ÄR det kanske så att KUSINEN i fråga är konstant hög och har varit sålänge jag kännt honom ?? *funderar*
Näää ?? Det MÅSTE ju vara så att han vet hur det ligger till... han som bor och lever 60 mil ifrån oss !? Som vagt funnits i vår närhet då och då sedan några år tillbaka....
Klart att det är HAN som har koll på läget !!

Gahhhhh !!!

Såja... nu lär djungeltrumman slås varm !!

Förövrigt mår vi lite sisådär här hemma.... Någon skum huvudvärk och värk i kroppen... Igår var alla barnen hemma, utom Oliver och Mickan. Idag är alla barn i skola å dagis, förutom Oliver :) Men han är en hårding :) Han sover lite och äter, dricker och tar det lugnt ett tag.... så tjoff. Pigg och frisk !! Just nu är han i "ta det lugnt" stadiet (å ja, det är skööönt men ovant att se honom lugn)

Idag blir det öppna förskolan. Även om jag är dyngtrött och bara vill sova så är det bättre att låta barnen rusa av sig där, så dom är dötrötta ikväll ;)

Jag sökte ett jobb igår...... ett jobb som jag helt ärligt börjar GRÅTA över om jag inte får !! Eller, jag sökte 2 jobb, men det ena är mitt DRÖM JOBB !!!! Jag MÅSTE få det MÅSTE MÅSTE MÅSTE !!!

Nä.. jag ska gå och be lite mackor till min kära man :) Han kommer hem och käkar middag idag *mys* Så får han ha med sig lite "madar" å käka ikväll !!

Nä, det är en sak till !! Igår läste jag i familjen annorlunda-mamman Tinas blogg, dom i Älvdalen. Någon IDIOT till tittare hade ringt och anmält dom till soc !!! Jo !! För att som skulle tvinga barnen att sova i friggeboden !!
Som tur är så hade soc mer eller mindre garvat åt anmälan.... Men jag blir så förbannad !! Det finns så många barn som verkligen behöver få hjälp i form av anmällan till soc... där folk står å glorpå om vad som händer i snevridna familjer. Så ringer någon jävla idiot in och anmäler en fullt fungerande familj !?
Jag vet folk i denna staden som ringer soc och anmäler mammor, enbart på ren jävelskap. Tjejer som blivit ovänner eller är avundsjuk på andra tjejer........
Idioti !!!

Sååå ............ mycket ilska i mig idag känner jag ;)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Oj...vad det är skönt att ha någon som håller reda på vad man gör och tycker!! ;-)

Dom VET väl,för Gud har väl talat om det för dom... HAHAHA

2010-02-18 @ 09:12:55
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: pernilla

åååå jes been there.....

Men soc är som sagt ganska medvetna om dessa sjuka människor men det är stressande iallafall bara att bli anmäld....

Men det är väl TUR att andra människor kan reda ut alla problem man har..

Jag kanske ska be honom ta en titta på mitt röriga liv och se om han vet hur fel jag har....

2010-02-18 @ 17:51:19
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0