Jackie Ferm, hur lågt kan man sjunka ??

Någon som tror att Jackie blåst oss RIKTIGT ?????? Jodå.........

Jäkla skata !!

Jag ska berätta varje liten jäkla detalj... var så säkra.

Äpplet faller inte så långt från trädet säger dom....... Hur FAN kan man blåsa en familj med 6 barn, som redan har det kasst ekonomiskt ??
En familj som tagit hand om henne sedan ett halvår tillbaka...... Sedan INNAN hon hade pengar. Gav henne husrum och mat. Pysslade om henne och ställde upp i vått och tort. Körde henne till flyg och tåg om vart annat...... Sämst av allt är att jag lånade ut pengar till henne dagen innan finalen... För oss är det en STOR summa.... Pengar vi aldrig lär se röken av igen.
Behandlade henne som vår egen dotter/syster !!!

Nä, så nu blir det ingen resa till Turkiet. Hon skulle ge oss 20 000 kr när hon fick vinsten, som vi skulle betala resan med. En resa som hon TJATADE på oss att beställa.....
Jag gjorde det tillslut, när hon till 100% lovat mig flera gånger att hon skulle betala de där 20 000 kr. Jag frågade två gånger till, efter jag beställt resan. Hon sa att jag skulle sluta oroa mig, att hon givetvis skulle betala dom efter allt vi gjort för henne.
Jag betalde handpeningen med våra resechekar som vi fick i bröllopspresent..... Nu har vi sumpat dom...... För vi kommer ALDRIG få ihop 20 000 kr till den 12 juli......... ALDRIG !!

Tack så jävla mycket JACKIE..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0