Jag rätar ut lite frågetecken ang Jackie Ferm

Jag förstår att folk tror att jag har "tagit hand" om Jackie sedan hon blev "känd". Men saken är den att hon har funnits i mitt liv i flera år. Hon var tillsammans med min bror i år.
När min bror behandlade henne riktigt illa så satte jag ner foten. Detta var innan PH.
Jag har kännt Jackie längre som okänd än känd.......

Jag har ALDRIG köpt ut alkohol åt Jackie. Men jag har haft vin hemma. Jag brukar ha en bag in box hemma som räcker 1 - 2 månader. Jackie tömde allt vi hade.... Så fort vi hade något hemma. Hon gick till och med på souvenir flaskorna vi hade här.
Jag har inte en enda gång gått till systemet och köpt något åt henne. Men som vuxen människa i mitt eget hus, så tycker jag att jag ska kunna ha eget vin hemma. Eller att min man ska kunna ha öl hemma...

Så som jag tycker att mina döttrar ska kunna ha sitt smink framme...... Det dom fick i julklapp av mig, det tog Jackie. Snyggt.....
Men GIVETVIS så skulle hon ju köpa nytt...... Samma gällde mitt löshår som jag använt en enda gång, på mitt bröllop. Å ja.. pengarna hon lånade av mig innan hon åkte upp till frinalen..... Å mitt smik ....
Listan kan göras lång.

Hon fick låna alla mina klänningar med sig till Mexico, så hon skulle ha något ordentligt att ha på sig. Jag körde henne 3 mil för att komma till tåget när hon skulle dit.....
JAG var det som stod på flygplatsen när hon kom hem. Inte någon annan, JAG.
JAG har kört och hämtat och lämnat vid tåg varje gång hon skulle upp eller hem.

Hon har haft en lägenhet i stan hela tiden. En lägehet som JAG och min FASTER städade blänkande ren åt henne tills att hon skulle komma hem.
Ja, där såg ut som kom å hjälp mig eftersom hon och min bror gått bärsärkagång i ett vilt slagsmål..

Jag framstår säkerligen som en idiot som har hjälpt henne på detta viset. Jag förstår att folk tycker det......
Hon är så otroligt ensam här i världen. Hon har INGEN !! Jag gick på den niten.
Borde jag sett och förstått att hon var den hon visade sig vara nu ?? Kanske det..... Jag har ju stött på några sådana på senare år. Jag borde lärt mig alla dessa tecken !

Jupp, jag ÄR blåst. En idiot...... I know....

Inga pengar på mitt konto från henne än........ ;)

Ja, just det. Glömde säga....... Hon har blockerat mig från sin blogg, så jag kan inte kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Mmm..vilka människor det finns, synd att det visade sig att hon var sån! Men jag förstår dig, man tror ju det bästa om sina vänner och har inte en tanke på att de ska svika en. Hoppas verkligen hon inser vad hon gör och att du snart får tillbaka alla dina prylar, kläder o pengar..och en ursäkt!!

2010-02-28 @ 08:15:40
Postat av: Jenny

Men Mia =( fan va trist! Kan du inte prata ut med Jackie då? Ni tyckte ju så mkt om varandra. Hon kanske ville ge tillbaka mer än hon kan för tillfället? El? Ibland vill man så mkt men så blir det inte som man tänkt sig. Du har ju själv försvarat henne de gånger jag varit besviken och ledsen på henne... Går inte detta att lösa utan övänskap? KRAM! (de va ja som skrev kommentaren i förra inlägget)

2010-02-28 @ 12:55:08
Postat av: sara

du kan ju alltid gå in från någon annans data och kommentera hennes blogg. det är din IP adress som blockerats. men om du tex går in på en annan data så går det att kommentera. gör det och sen printscreenar du skärmen (tar foto på skärmen) på det du skrev. och sen går du och tittar in senare och ser ifall hon har tagit bort kommentaren eller inte. ifall hon gjort det så kan du ju lägga in bilden i din blogg och bevisa att hon tar bort efter. jag såg att hon gjorde det senast du skrev iaf. ;)

2010-02-28 @ 13:27:52
URL: http://har ingen blogg
Postat av: noname

Du verkar vara en rar person Mia.. ska jag vara ärlig så lär du aldrig få några pengar ifrån Jacke.. Människor som hon, som t.o.m. stjäl ifrån barn.. kommer ju aldrig att göra rätt för sig.. Men en dag inser hon nog vad som gått förlorat..

Hoppas ni ordnar det iallafall så ni kommer iväg på er semester..

2010-02-28 @ 13:42:18
Postat av: Pernilla

Mia ÄR en rara person som hjälper till aldeles för mycket och får bara fan tillbaka....

Ilsk är vad jag är !!!

2010-02-28 @ 19:56:27
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: janice

tycker såå synd om er:-) urk vilken brud

2010-03-01 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0