Lördag = sport

Hemma hos oss är det så......... sport sport sport !! KRÄÄÄKAS !! Och idag kommer Mogge, överlycklig, och säger att "Om 6 dagar börjar OS"
Vet inte vad han förväntade sig för reaktion......... men jag vill ju bara spy på det !

Hur som haver... Jag fick lite frågon om resan. Mest frågon var det ju om hur dyrt det blir, såklart ;)
Jo, det blir DYRT !!! Men vi hade resechekar (bröllopspresenter) som jag har löst in som "handpenning", detta är ju vår bröllopsresa, ett år för sent. Sen är det ju All inclusive, så det är bra "kladdepengar" vi ska ha med ;)
Vi gifte oss den 22 augusti 2009 ju.... I år kommer vi fira ettårig bröllopsdag i Turkiet :) Vi åker ju den 21 augusti...

Så som det ser ut i Sveriges lag då man bokar biljetter till en resa så får man inte boka mer än 6 personer i samma bokning !! Så vi kan aldrig få del av internet-rabatter osv :( Vi får ringa till resebolaget och boka.
Det blir 1 vuxen och 3 barn per bokning. Vi kommer ha 2 dubbelrum med 4 bäddar i varje. Jag, Mogge, Isacc och Mickan kommer ha ett rum. Dom 4 stora barnen kommer ha ett rum.... å vi har rum brevid varandra.

Dagen såhär långt har varit ganska skön :) 
Vaknade vid 8.00 tiden, steg upp och käkade frulle...
12.00 åkte jag med Mickan å Isacc till stan. Skulle överaska dom med biobesök, Prinsessan och grodan. Den var uppskattad och till å med jag gillade den ;)
Vid 15 tiden var den slut och vi körde till Willyshemma för att köpa lördagsmys. Köpte med oss "hämpepizza" och körde hem :)
Nu... är vi mätta och tätta efter pizza och alla går på halvvarv här hemma.
Kvällen bjuder på två till "soon to be teenagers", Molly och Mellanie.... får se om h-vetet bryter lös när dom inser att Oliver är satt på denna jord för att reta gallfeber på ALLT och ALLA av det kvinnliga könet !!

Nä, dax att ladda inför fighten ikväll, över fjärrkontrollen !! Jag SKA se melodifestivalen, så är det !! Kommer att använda det breömda pung-greppet och den fruktade saltomatalen i ett och samma drag, det är mitt ess ;)





Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha.....Go Mia!!!! Kör pung greppet!!! Klart du ska se melodifestivalen!!! Fan ta han annars!!! Hahaha!!!!

2010-02-06 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0