Nästa löfte.....

Vi får väl se.......... Detta fick Jackie till att höra av sig. ÄNTLIGEN !!

Nu säger hon att hon ska sätta över 15 till mig........ Frågan är nu. 15 vad ???

Jaja...... den som lever får se. Förhoppningsvis så gör hon rätt för sig och slipper mig. Finns inga pengar på kontot från henne än......

Å det ska ni veta. Detta handlar inte bara om pengar. Att vi öppnade vårt hem, att vi behandlade henne som en av oss och ställde upp för henne till tusen betyder inte längre ett skit för henne. Så fort hon hade fått sin vinst så slutade hon ringa/svara eller smsa.

En smart liten donna vid namn Sanna frågade hur korkad man fick vara som sexbarns mamma, att man lät sina pengar gå till Jackies cigg å alkohol.
Hon har rätt......... hur jävla korkad får man va ???

Med facit i hand så vet man bättre. Men när man bryr sig om någon och vill denna personens bästa, då ser man inte allt i svart å vitt.
Men jag erkänner........ Jag blev grundlurad !!

Min kommentar plockade Jackie bort från sin blogg.......... Vaför Jackie ?? Du som snacka så mycket skit om Catja Divjak som tog bort negativa komentarer !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har aldrig betalat tillbaka el bjudit tillbaka när vi varit ute heller ... hon kör med den "jag glömde kortet hemma" eller "jag är av med mitt kort". FATTIGT och PINSAMT =/. Men jag tror att sånt har med uppfostran att göra ;) el uppfostran som skulle varit där. Min spekulation. kan man rida på andra så gör man tänket... SÅ FULT i mina ögon och lågt.

2010-02-26 @ 22:46:47
Postat av: sahara

Vissa människor kan man liksom "se på" vad de är för typer.

Jag tror du tyckte det var lite roligt att "ta hand om" en "kändis" och att hon helt enkelt livade upp lite.

MEN vi är ju många som ser att hon inte landat. Att hon svävar och inte har möjlighet att ha en vardag. Hon ser inte ut som en seriös människa och hon är alldeles för ung för att kunna förstå hur det verkligen är att ha ansvar för andra.

Hur skulle hon kunna veta att det är på riktigt. Hon är inte vuxen. Hon har inga sunda värderingar med sig. Hon kan inte skilja rätt från fel.

Hon vet hur man kråmar sig framför kameran i alltför korta kjolar och med blusen uppknäppt. Putandes med sina nyopererade läppar och med trånande ögon. Hon letar efter trygghet, men klarar inte av att hålla kvar vid den när hon hittar den.

Man kan inte lita på sådana människor. De yttnyttjar bara så länge de har behovet.

Det borde du ha förstått och sett.

Jag tycker du ska akta dig för henne. Hon är inget bra inflytande för dina barn. HOn kan säkert lysa klart i deras ögon men jag antar du inte vill att de ska ta efter henne.

Det är ju inte heller ok att du langar sprit till folk under 20 år...

Hon är ett barn som försöker leva ett vuxet liv.



Hoppas nu du får dina pengar så ni kan få komma iväg på er semester.

2010-02-27 @ 12:49:11
Postat av: Yvonne

Hon har det nog i generna...

...och du har fått dig en DYR läxa Mia.Men,men...hon kommer att landa i verkligheten en dag. Och då kommer det att bli en jävligt hård landning.

Man ser redan nu hur hon rasar.Har kikat in i hennes blogg. Skabbig och ofräsch med ankläppar.

Och det dåliga ryktet har hon fått för livet. Jag känner en del där uppe. Hon är snart ute i kalluften igen enligt dom. Ensam och nergången!



Hoppas ni reder ut er ekonomi ändå.

Stora kramen!

2010-02-27 @ 14:45:16
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur går det med kläderna, väskan och allt det andra. Får du tebax det??

2010-02-27 @ 15:12:23
Postat av: Mamma Milla

Oj! Va chockad jag blir när jag läser, jag har verkligen trott att ni vart nära vänner i vått och torrt, för du verkar verkligen ställt upp på henne !

Och utan tvekan öppna dit hem till henne.



Sjukt va människor kan sjunka lågt !

Hoppas nu får tillbaka era pengar.

kram

2010-02-27 @ 16:44:29
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Halloj. Hoppas verkligen att pengarna kommer innan 16.00 nu då på måndag när du lyckats fjäska till dig att de ska hålla den. Har du inte fått tebax kläderna heller? Hmm och Grr.. Jag som skulle låna nu till bröllopsfesten ju. Men det andra har du väl fått?? Då menar jag löshåret och Id sminket. Det är ju skitdyrt att köpa nytt.

2010-02-27 @ 17:55:19
Postat av: Pernilla

Men så ÄR du ju !!!

Du ställer upp för ALLA....

Och det finns såna som utnyttjar det till max...

Tyvärr..

Men såna människor ska man snabbt och enkelt radera ur sitt liv....

P o K

2010-02-27 @ 19:32:29
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Sophia

Jag har läst dina inlägg lite kort om det som du skriver om Jacqueline. Jag anser du skulle sett sanningen med vit öga direkt man kan inte vara så godtrogen jämt man måste analysera saker. Hon är en bra människa men ´hennes handlingar blir oftast dåliga för andra. Jag hoppas du finner det rätta som du söker efter.

Och jag hoppas du och din familj finner lycka o välgång med det som skett.

2010-03-09 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0