Så var denna veckan slut.....

Varför går tiden så vidrigt fort när man är vuxen ??
Mina barn blir stora  för snabbt !!  Jag vill ha mer tid för mina barn !! Jag tänker TA mig mer tid med mina barn.... Allt annat får bero :)

Pratade med Jackie innan idag........
Gumman, jag vill att du kommer hem !! Kom hem en sväng !! Du kan åka iväg igen, sen..... Kom hem å landa en liten stund ??

Imorgon är det måndag......... måndag... ÄLSKAR måndag !! Först är det lång dag på "öppna" och sen är det "Familjen Annorlunda" och direkt efter det "Spårlöst" !! Märker ni ?? Jag har blivit en tv-slav !!!!!
Mogge är hemma på frivecka denna veckan så vi får väl se hur mycket tv det blir för min del, men imorgon är det mitt heliga program.

Cornelia, nere på Öppna

Går å sonmar till Andra avenyn nu.....

Natti


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ta vara på varenda jäkla minut av barnens uppväxt Mia...det andra kan du göra senare i livet. För tro mig...ALDRIG att du får den tiden tillbaka!

Och fortare går det ju äldre du blir.

Och DÅ har du tid att städa o dona,och göra alla andra måsten.ALL TID I VÄRLDEN!

Kramen

2010-02-08 @ 09:37:09
URL: http://boopzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0