Vit eller rosa ??

Imorgon är det fredag :)
Jag gillar fredagar, även om jag tycker att veckan kan gå liiite långsammare ändå !! Men imorgon är det dax för oss att åka hem till Pernilla och Thomas. Männen ska bada badtunna säger dom......
Vi ska käka pizza och dricka Cola......... För jag ska vara nykter (som om det inte brukar falla på min lott då?). Men så kvittar det ju, eftersom jag är sämst i världen på att dricka !!
Jag fattar inte det....... Jag klarar 2 glas vin på sin höjd. Oftast bara ett...... Men jag dricker på det glaset läääänge :) Sist fick Pernilla spel på mig, då hon hinkat X antal och jag var på mitt första hela kvällen *s*

Vi var hos Pernilla  och drack kaffe i måndags.... Såhär såg hon ut när hon skulle hämta mjölken...


Fast det är såhär JAG oftast ser henne:



Idag har jag målat klart de 4 stolarna som jag började på igår.... Så fina så :) Nu vill jag bara ner till Stoff och Stil (ingen som ska dit?) och köpa vax-duken som är ljusrosa med vita prickar !! Eller gör jag slag i saken och beställer den ?? Fast frakten är så himla dyr !! Jag behöver ju 3 meter... det väger endel !!
På måndag börjar jag på resterande stolar, blir så stökigt i helgen om alla mål ska ätas i tv.rummet. Målar Mickans säng och skrivbord imorgon istället..... Å ja Pernilla, du får gärna hjälpa mig med prinsesskronorna !!


Jag kom på idag att jag vill ha en VIT tak-krona i köket !! Eller ljusrosa ?? Ska kolla på lite seconhand butiker imorgon, sen kan man ju spraya den i den färg man vill ha !!
Ljusrosa med prismor i......  ?? Eller bara rakt av vit ??
Den vi har sitter där (då den inte brakar rakt ner i bordet) "sålänge" och har gjort i 2 år nu.......

Barnen har tränat dans idag :) Dom är så duktiga !!! Mickan tycker att det kan bli liite drygt, men då dricker hon... eller kissar *s*

Nu ska vi se om jag kan få lite kärlek av min man ikväll. Han har glömt bort mig i en vecka nu. Bara Playstation och sport på Tv som gäller, från morgon till kväll !!

Önska mig lycka till !! ;)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Lycka till ;)

2010-02-11 @ 23:58:32
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det är ju bra att du lyckades ta en bild där man ser hur gravid jag ser ut.............

HÄMDEN ÄR LJUV...................

Ja du är apkass på att dricka så det är bäst vi låter bli..

Jag blir bara så full och odräglig och du.... Hänger inte med......

Vi får se om vi kan klura ut en dag nästa vecka då med kronorna..

Jag JOBBAR f*n hela veckan..

Utom tisdag och Torsdag......



ROSA Ljuskrona definitivt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-12 @ 08:25:33
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: A home far away

Hihi, ja det här med drickat är lite roligt, en del tål hur mycket som helst medans andra däckar snabbt:) Jag kan nog dricka en del (men är lättpåverkad) men mår såååå illa dagen efter, så det blir mer o mer sällan, haha.



Ha en fin helg!

Kram Gunilla i Singapore

2010-02-12 @ 09:00:51
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Åsa

Asså det är nått som heter OS på TV nu i nån vecka, undrar om du ens kommer att SE din man under den tiden...



Fina pics på P! ;-)

2010-02-13 @ 23:14:42
URL: http://minimumsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0