Inget å göra ??

Haha... nä, jag har verkligen inget å göra. Eller jo.. jag kan ju städa, men inte på en lördag kväll känner jag ;)

Nä, så jag kikade runt lite. Hittade en sån cool nätbutik !! Jag är SÄKERT sen med att hitta den, men jag tipsar ändå :) KAN DEE (klicka på namnet) heter sidan. Flisan var i himelriket när hon kollade in kläder, tavlor och väskor där !! Hennes idol Foki modellade där ;) Det gjorde ju saken ännu bättre *s*

Ja, jag glider ut i cyber rymden igen och snokar upp fler kuliga tips ;) På återseende...... *tassar iväg längst väggen i västa 007 posen"

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åhh jag får tacka för reklamen! Blir skitglad att ni gillar det jag gör=)



Ha en bra kväll!



Kramar Kan Dee

2010-01-17 @ 22:21:09
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Hej igen! Nej kan inte det riktigt ännú, det är ju lite tidigt för då jag bara har haft öppet i 3 månader. Men har lyckats redan med att få ihop 2000 registrerade kunder! Jag tror man måste jobba stenhårt att synas hela tiden för folk glömmer så fort. Förra året hade jag ju turen att vinna lite nomineringar och tävlingar så det var mycket press o tv, det hjälper ju till.



Jag är tacksam för all hjälp jag kan få och tycker det är skitgulligt att du frågar=)



Tack goa Du! Kram Kan Dee

2010-01-18 @ 01:48:37
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0