Så börjar det igen *ångest*

Denna eviga skola !! När alla andra pustar ut och tycker att det är skönt att lovet är över så får jag ångest..... Jag VILL INTE lämna iväg mina barn. Jag vill ha dom hos mig, så jag VET att dom har det bra !!
Just nu sitter jag å mår illa, för jag vet att dom är lämnade (av Mogge) på skolan och har inte oss att springa till om det är något. Fryser dom ??? Är någon dum ??? Känner någon av dom sig ensam ???
GAAAHHHHHHHHHHHH !!!!

Nä, jag VET (för alla moralpredikningar lär ju komma nu) att det är bra för dom att stå på egna ben. Jga VET att alla barn MÅSTE gå i skolan bla bla bla.
JAG VET !!! Å jag prentar in i mina barns huvud att skolan är det viktigaste som finns i deras liv just nu. Det ger resultat, för alla ligger bra till i skolan och har lätt för att lära.  Himla tur det. Men JAG avskyr ändå att jag inte har rätten till mina barn. Att jag inte kan ha dom i samlad flock och rädda dom ifrån allt hemskt (nä, som givetvis inte är så hemskt utan saker som stäker dom i livet) där ute i vida världen.

Natten har varit en heeeel lång mardröm. Ångest till tusen och inte blir det bättre av att man har tappat allt det goda man kände för skolan i sig. De har börjat se barnen som produkter i denna skolan oxå nu... SNÄLLA ANNA (rektorn som är mamma-ledig), KOM TILLBAKA OCH RÄDDA DET SKEPP SOM SJUNKER !!!
Så nu är frågan... ska jag ta igen någon timmes sömn på dagen idag eller ska jag hoppas på att jag kommer klara sova i natt ??
Nä, nu kom jag på.......... natten som kommer lär bjuda på än mindre sömn.

FUCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag läste längre bak i din blogg att du vill ha ett hus i Önnestad.

Har du kollat in huset som är till salu nu på hemnet.se?

Det skulle väl passa er stora familj perfekt?!

2010-01-11 @ 17:39:41
Postat av: Yvonne

Kan man bry sig för mycket om sina barn??

Kramen

2010-01-11 @ 18:18:47
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: Zandra

Kände nästan samma. Hos mig är dom trygga, vill inte lämna dem.

2010-01-12 @ 12:31:03
Postat av: Pernilla

www.livetenlminimi.blogspot.com

2010-01-12 @ 19:52:03
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0