Seg som kola...

Jag är inte gjord till att gå hemma. Jag sunkar ihop, deppar sönder och tappar all lust till sådant som jag alltid älskat göra. Men framför allt blir jag fet... det ogillar jag mesta av allt :p
Bajs......

Men om vi ska snacka om något annat än mitt eviga gnäll någon gång, så ska jag ha homeparty :) Det är kläder och smycken till vuxna. Lullull smycken, sådant som jag vet att Flisan älskar.
Hur som helst, är det någon som vill komma ?? Jag bjussar på kvällsfika :) Onsdag klockan 18.00 sharp (coolt, höde det i en film igår...sharp ;) 

Kan man börja "hålla igen" idag ?? Det är ju inte måndag *s ;) Ska försöka iaf... Jag har SÅ dålig karaktär !!Pisskass.....

Nä, fylla på kaffemuggen och börja med dagens måsten........  

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Lite långt att köra....annars hade det varit kul :))

Kramen på dig!

2010-01-14 @ 09:23:41
URL: http://boopzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0