Går det vägen ??

Igår kräkte Isacc och hade rallybajs, eller såsbajs som barnen själva kallar det ;)  Ingen har kräkt eller fått ut flytande substans ur baken idag... Hoppas hoppas att ingen blir sjuk inatt. Att detta bara var något Isacc hade ätit eller ja....
Ni förstår !!!
Att få maginfluensa när man är 8 pers i en familj SUGER !! Alla kräkta sängkläder och kläder får förvaras på balkongen eftersom vi bara har en tvättmaskin. Som dessutom tar 2 timmar på sig för en 40 graders tvätt !! Jag har ju ALLTID enorma tvättberg och det blir INTE bättre när flunsan härjar...

Nu ska vi inte måla Fan på väggen. Det är Isacc som har varit dålig och ingen annan, än sålänge. Men lite orolig är jag allt... Ska ju ha "Smyckes party" på onsdag ju !! Det är Minimi design som kommer att visa sina FINA smycken. Själv kan jag snart öppna affär och sälja *s* Jag ÄLSKAR hennes saker och har mängder av dom !!



HÅLL ALLA TUMMAR NI HAR !! Vill någon komma så är det bara att säga till !!

I helgen var världens finaste Maggan och Mattan med barn här :) Bilder kommer !! Vi hade en päs-helg och gjorde mest inget alls. Det var ganska skönt !! Men nästa gång vi sammanstrålar, då jädrans !!

Vår lilla vovve har skaffat tjej och ska bli pappa !! Bild på detta lilla kärlekspar kommer att komma !! Hon är bedorande söt och valparna kommer bli det sötaste och gulligaste man kan tänka sig !!
Här har vi vår lilla bebis :) Skitig om munnen och frissan är väl lite som den är *haha* Trasselsudd !!



Nu är det dax för sängen <3

 




Kommentarer
Postat av: Mamma10

Ja usch för magsjukan !!!! Fint halsband...dom är väldigt populära den där modellen !!! Ha en jättebra tisdag/Mamma till 10

2010-03-09 @ 14:01:21
URL: http://www.metrobloggen.se/ville
Postat av: Yvonne

Vitpepparkorn är räddningen!! :))

2010-03-09 @ 15:39:03
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag tänker ialafall INTE komma och titta på de valparna !!!!

Ja nu håller vi tummarna !!!!!

Jag ser verkligen fram emot det även om jag alltid är ett nervöst vrak !!!!!

Men du är ju där och lugnar mig.

2010-03-09 @ 18:18:15
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0