Jag gör det sen...

DET är mitt motto !!

Idag, ikväll är det ju smyckesparty hos mig. Tror någon att jag ordnade med något alls igår ?? Näää..... Tror någon att att jag stressade innan idag ?? Näää.... Tror någon att jag gjort det jag ska så jag kan sitta här ?? NÄÄÄÄ !!!
Jag blir så trött på mig själv !!

Om 2 timmar ska jag vara på Öppna och möta upp Mogge (han är med barnen i skolan idag). Öppna slutar 16.00 och kören böjar på samma tid. 16.45 slutar de små grynen sjunga och vi kan åka hem. DÅ kommer jag inte hinna ett piss... Så fika och dyligt måste jag hinna ordna innan......
Gahhh.......
Duscha, för jag är INTE fräsch !! Lunch till Mickan.... Städa toaletter och damsuga...... Ja... Hinner jag väl ???  Haha...... NOT !

Hur som haver, många återbud har det blivit idag så se nu till å kom hit all ni andra som bor nära !!

Bäst att sätta igång nu då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0