Mysfredag !!

Idag har jag sytt och sytt och sytt !!
1 par byxor och 1 tröja i velour, 2 t-shirtar och 1 par innetossor till Mickan.
1 st långärmad t-shirt och 1 flecee tröja till Flisan och Cornelia.
1 par byxor, 1 tröja och en mössa, allt i flecee till Isacc.

Ganska bra jobbat va ?? Ja, en tunika till mig med.... men jag gjorde den inte klar. Inte kul att sy åt sig själv när man är såhär flebbig och tjock !!
Får se om jag sätter mig en stund ikväll igen.

Mogge har varit iväg och fixat bilen hela kvällen. Bidde en aningen sen hem, så det blev middag vid 21.30 tiden !! INTE KUL !! Vem fasen klarar äta så dax ??
Meeeeeen, det blir gott pålägg imorgon ;) Köttfärs spett !!

Imorgon kommer min söta lillasyster och kollar melodifestivalen :) MYS !! Möjligen kommer Tummen oxå, oooom det inte sög för mycket i "festartarmen" ;)
Känner på mig att detta kommer bli en UNDERBAR helg !!!

Jag tar och kilar in till min mysiga man i soffan nu (nä, han sitter vid tv-spelet, men jag ska tvinga in honom i soffan) så ska vi dela på en flaska vin och kramas !!

:)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hallå! vad då kom hem sent? Det var inte det enklaste att koppla elkablarna på bilen! instumentpanel fick ju plockas bort först!

Ha en bra helg! Thomas

2010-03-13 @ 07:24:27
Postat av: Pernilla

Jag vill me ha en tunika !!!!

2010-03-13 @ 19:02:33
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com
Postat av: Pillan

läste att jackie blåst dig och din familj.

I paradise tyckte jag hon verka helcool men nu i efterhand märker man att hon blåser folk.

Du verkar vara för snäll precis som han patrick som jag tycker så synd om nu som blev blåst på thailandsresan hur otacksamt är inte det?

jag tycker det verka som han nästan var lite kär i henne.



Jag tycker ni ska göra en polisanmälan ni ska ha era pengar..

Kram

2010-03-14 @ 09:22:15
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0