Slapp

Sitter och degar i Mogges mjukisbrallor och hans t-shirt. Skönt att slappa !!
Jag är dålig på att slappa ! Måste alltid hända något. Inget hysteriskt utan rensa eller sortera kanske, eller som att baka.
Just nu fyller jag mina stunder med att baka. Så det är ju ändå lite bra *s* Idag bakade jag bullar på grötdeg ! Så himla gott och så otroligt mättande !!!

Loggade in på mailen innan. Såg att jag fått mitt första uppdrag på Buzzador !!!! Tandkräm handlar det om *s* Kul !! Skitsamma vad det är som ska provas, bara jag får prova !!! Haha.....

Så får jag säga sorry till alla er som försöker ringa mig. Jag har inte svarat på många samtal sen i lördags.... Barnen spelade in en ringsignal till mig då.
Hur dum får man vara ??
Hur ska jag lyckas fatta att det inte är en unge som sitter å småsnackar med någon eller sig själv när det ringer !? Men NU har jag ändrat till en poppig låt ;) Som ungarna iof spelar sönder på spotify....... Undra om jag kommer reagera rätt på den ??
Aja, den som lever får se :p

MaryKay klass imorgon :) Men först kommer Jenny och Pernilla på frulle ;)

Sussedax nu ?? Mmm... får se ;)
Natti, kanske......

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaaa om denna muppen kvetat skillnaden på tisdag och torsdag :-(

2010-03-23 @ 20:30:19
URL: http://www.livetenlminimi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0