Snor och halsont :(

Stackars Isacc !! Han har så ONT i sin lilla hals att han gråter när han hostar !! Får bli läkaren imorgon !!
Han har ju inte alls varit kass idag. Hade honom hemma på feberfri dag och han skulle till skolan imorgon.....

Jag hoppade på det där med MaryKay !! Jag tror att det känns bra.... Emma är ju helt underbar, ställer upp till 100% !!
Så, någon som vill boka en "klass" ?? Ja, er som jag känner kommer jag att kräva en "klass" hos. Varesig ni vill eller inte *s*

Nä, får bli ett microinlägg ikväll. Jag är så sleden av alla vakna nätter nu. Host här å host där !! Alla är mer eller mindre sjuka..... IGEN !!

Sussa gott !!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas alla snart blir friska å krya igen. Kram

2010-03-25 @ 09:21:08
Postat av: marie

Såg du Jackie o tv.n i morse,.....hos Malou på fyran???

2010-03-25 @ 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0