Blod, svett och tårar

Lördagen gick i ett !!
Som sagt så skulle vi ju på "Underbara ungar" på Yllan. Jupp... det var vi ! Från 11.00 till 16.00 *pust*.
Det händer mycket, både på gott och ont under dessa timmar....
Vi hittade sumobrottning. Först ut var Alex och Flisan

Sen var det Isacc och Mickan, men Mickan bangade ur *s* Hon tyckte att det såg för farligt ut... Skulle visa sig ganska snart att hon hade såååå rätt !!
Andreas ställde upp och de började brottas......



Isacc gick där ifrån med näsblod ur båda näsborrarna och Andreas med ett jack i kinden från Isaccs tand !! Tur att det inte slutade värre än så.....
Mammas gullegris var jätte ledsen... i 2 minuter... Sem sa han:
- ANDREAS !! Jag ska brottas klart med dig när jag slutat blöda !!

Han klarar INTE förlora... eller, han klarar inte att gå där ifrån utan att ha vunnit !
Men jag sa neeeeeeej !!

Ja, det pysslades, spelades, hoppades och köades för massa olika aktiviteter i några timmar... SEN KOM HÖJDPUNKTEN !!!

ERIK SAADE !!!

Ungarna och Jennie (lillasyster) höll på att dö av glädjefnatt !! Men Jennie lugnade ner sig liite när hon fick syn på hans svettlögar !! Hahaha...

Flisan köpte singel och fick den signerad ;)

16.00 kom vi där ifrån.. efter 2 omgångar uppträde och varsen korv utanför. La sig gött i magen ! Vi hade kört stenhårt sedan frukosten vid 8.00 tiden !!

Sen var det bara att trycka plattan i mattan !! För vi skulle hem och svida om Mickan å Isacc till pyamaser ! Det var ju Pyamasparty kl 17.00 i Åhus hos kusinen My ju.
Men vi kom i tid !!

Där käkades det tacos, andades helium, dansades och käkades glass med tillbehör !!! TOPPEN KVÄLL !!!

Hemma igen 21.00 med sjukt trötta barn !!

Idag har det bakats för fullt....

Morotsmuffins med philadefiakräm. GOTT !!


4 st tigerkakor till kommande kalas :)

Å nu kom barnen in, det har varit utelek i några timmar nu. Så skönt att snön är borta !!

Dax att börja på dagens middag :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

SHIT.. Nu förstår jag varför de såg ut som de gjorde. Jag missade ju det eftersom jag jagade Ludvig.Ser riktigt illa ut gör det. Jaja, idag har vi annat att tänka på.. Andreas spyr :p Blev kanske hjärnskakning av det, hahahahaha

2010-03-21 @ 21:46:13
Postat av: jenniiieee

oj oj oj, vad snygg min kille är.. skitsamma att han svettades faktist, älskar han lika mycket ändå. LOVE YOU ERIC <3

2010-03-22 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0