För jag är värd det !!

Mm.... Jag har shoppat igen.... Fast jag behöver kläder, så det är väl bra ?? Åhh, va jag har dåligt samvete !!
Men äh... jag shoppar väldig sällan till mig själv... Denna månaden har det varit aningen mycket bara...
Men nu jag har jag iaf köpt denna:

Jag älskar Capri Collection !! Önskar att jag hade tid över för att sälja själv !! Hade ju funkat om jag hade "home party" här hemma en gång i veckan.... men hur mycket folk får man ihop hem hit varje vecka *haha* !?

Kollade Biggest loser finalen idag. Ååhhh va man önskar att dom där siffrorna på vågen stod som minus på ens egen !! jag kämpar på mitt eget lilla sätt, men om man haft den möjligeheten så hade jag nog kämpat röven av mig ;) Bestämer jag mig väl så är det inte mycket som kan komma ivägen. Men jag är för låg på hösten/vintern för att lyckas nu... Till våren hoppas jag att jag lyckas lägga i en extra växel ;)
Målet, eller delmålet för 1 Juni är -18 kg, ett rimligt mål tycker jag. Siktar på att komma ner 24 kg innan nästa höst. För jag vet att på hösten blir det tvärstopp igen.


Imponerande !!!

Nä, nu ska jag dra mig in mot sängen... Sömnen i natt lär bli minimal :( Har en överstimmig valp här. Jag har gjort vad jag kan för att trötta ut henne, men vädret gör ju inte direkt att hon vill va ute. Kämpade på med lite "sitt" och "varsågod" nu sista rycket för att få henne till att bli lite "slut i hjärnan", men icke då !!
Bara att gilla läget misstänker jag...
Men jaaaaaaa !! Nu har hon väckt Isacc....... Han ligger och asgarvar i sin säng. Innebär att Selma tuggar på honom.
*suck*



Kommentarer
Postat av: Zandra

Hallå i stugan. En fråga till frun.. Vilken banta metod använder du dig av?? För inte f*n att min fungerar :p

2010-11-23 @ 12:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0