Ny vecka, nya tag ;)

Så klämkäck man får va då ??? :p

Åhhh va jag vill mycket !! Jag vill åka utomlands med bara mina stora barn. Få spendera en vecka med bara dom. Jag vill åka till Disneyland med mina små, få vara med bara dom.
Sen vill jag ge alla ungarna vrålfina julklappar.
Ååååå va jag skulle vilja vara vinnaren av de där pengarna som tanterna vann igår !!

Men tillbaka till verkligheten....
Idag ska jag jobba som en liten gnu till klockan 13.30. Det innebär 1,5 timme mer än jag ska, så jag kan ta lite ledigt på fredag. Då vankas det kalas, vill hinna allt som ska göras ;)
Efter skolan så ska vi stan runt och shoppa skor till alla kidsen. Möjligen till mamman med ?? Krävs några affärer för att alla ska komma med nöjda hem :)
I kväll är det träning för Oliver mellan 18.00 - 19.00. Lagom hemma efter hämtning för att glo på halv åtta hos mig följt av Biggest loser finalen !!
Mycket trevlig dag känner jag :)

Nu, jobb !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0