hinna, hinna, hinna

Jag kan inte förstå hur man ska hinna allt ??
Idag har jag jobbat på förmiddagen, varit på eko och köpt födelsedags presenter till Mickan, Skopunkten och köpt skor till mig, Cornelia och Alex. Storhandlat på Willys, varit på utvecklings samtal för Oliver, kört Flisan till och från träning, kört Oliver till och från träning.....
Å just det, jag har lagat middag, tvättat, eldat i kakelugnarna, färgat håret, duschat med allt det innebär dagen innan mannen kommer hem ;), gjort läxorna med barnen..... Å nu har jag nog missat en hel del saker här.
Men jag fattar inte hur jag ska hinna med allt !? Städa var det jag skulle göra idag. Ja, efter jag hade gjort allt det andra som jag har gjort... Jo, klockan blev 22.00 innan jag va klar med allt. Nu orkar jag inte. Är helt slut !!

Imorgon fyller Mickan år <3 Som hon längtat !! Klockan 17.00 skulle hon gå och lägga sig så det kunde bli imorgon ;)
Hon kommer få en snygg Brio dockvagn, en Dvd spelare och en paket blöjor till dockorna.


Vi börjar dagen med smörgåstårta med Mickan i sängen under paket öppning. Avslutar dagen med kalas för släkten. Mitten av dagen ligger jag som ett psykoffer och hyper ventilerar för att jag inte hinner ;)

Sova nu om man ska orka upp :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Herre Gud Mia, jag blir trött bara av att läsa bloggen din! Fattar inte varifrån all Din energi kommer :)

Ha en trevlig helg, hoppas Du hinner sitta ner en liten stund och "chilla".

2010-11-27 @ 09:26:30
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0